Pytania i odpowiedzi

Marketing w leśnictwie pi

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. marketing
Ilość pytań: 76 Rozwiązywany: 3272 razy
Pytanie 41
w strategii market minus zagrożeniem jest...............
konkurencja i zbyt mała wrażliwość cenowa klientów
Pytanie 42
w tej fazie produkt jest podstawowy, promocja jest......dystrybucja.......zaś klientami są.....
silna różnorodna innowatorzy
Pytanie 43
wobec produktów w fazie schyłku stosujemy ..........promocję, zaś celem strategicznym w fazie wprowadzania jest .........
zredukowaną rozwój rynku
Pytanie 44
zmiana opakowania i różnicowanie jego wielkości to działania zaliczane do..............
promocji sprzedaży
Pytanie 45
wobec surowca drzewnego oferowanego przez pgl lp jest stosowana strategia......., zaś względem medalowej zwierzyny stosuje się strategię.....
segmentacji specjalną
Pytanie 46
aktywizator nakłania klienta do zakupu oferowanego produktu -
sprzedaż osobista
Pytanie 47
cena drewna s2b bk w rdlp krakow wynosi 200 pln............bla bla...
dumping/dyskryminacja cenowa
Pytanie 48
cena jabłek w delikatesach wynosi 3,5zl a na targu 1,75
dyskryminacja ceny
Pytanie 49
cena w tej strategii jest podstawowym narzędziem konkurencji -
market minus ( strategia penetracji rynku)
Pytanie 50
cena tego samego produktu jest różna
dyskryminacja
Pytanie 51
dodanie gratisu w postaci odpadów porębowych do samochodu dłużyc
promocja sprzedaży
Pytanie 52
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą samą marką, np wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drzewnego s2ac
rozszerzenie produktu
Pytanie 53
działanie to obejmuje miedzy innymi : magazynowanie, eksploatowanie towaru i zawieranie transakcji
dystrybucja
Pytanie 54
działanie to polega na dodaniu do linii tanich produktów jednego droższego co ma poprawić wizerunek całej linii
podniesienie prestiżu
Pytanie 55
działanie to polega na osobowym i nieodpłatnym prezentowaniu produktu usługi lub idei
publicyty
Pytanie 56
działanie to polega na poszukiwaniu nowych zastosowań dla produktu
rozciąganie rynku
Pytanie 57
działanie to polega na wyróżnieniu maksymalnie jednorodnych grup nabywców
segmentacja
Pytanie 58
działanie to polega na znajdowaniu nowych zastosowań dla produktu
rozciąganie rynku
Pytanie 59
jest to przekaz nieodpłatny i zwykle nieosobowy ukazujący się w mediach
public relations
Pytanie 60
jest to zbiór zmiennych zależnych od przedsiębiorstwa w obszarach tych podejmuje ono suwerenne decyzje rynkowe które tworzą jego aktywność marketingową na rynku
marketing mix (4P)

Powiązane tematy

#mwl1