Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript!
Ucz się szybciej
Testy
Fiszki
Notatki
Zaloguj
Pytania i odpowiedzi
Marketing w leśnictwie pi
Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. marketing
Ilość pytań:
76
Rozwiązywany:
3274 razy
Pytanie 21
podłoga z desek na legarach i podłoga z paneli to dobra....
substytucyjne
Pytanie 22
podwyżka ceny jest uzasadniona ekonomicznie, gdy popyt jest...
nieelastyczny cenowo
Pytanie 23
podstawowymi celami ........są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
promotion mix
Pytanie 24
Popyt..............dotyczy dóbr substytucyjnych, czyli tanich zamienników droższych produktów
odwrotnie elastyczny do dochodu
Pytanie 25
produkty należące do jednej linii nie mogą.......
konkurować
Pytanie 26
produkty pełniące podobne funkcje lub sprzedawane przez te same kanały dystrybucyjne tworzą .....
linie produktów
Pytanie 27
produkty zaspokajające podobne potrzeby tworzą.....
dobra substytucyjne
Pytanie 28
przedsiębiorstwo, które po dokonaniu segmentacji obsługuje 1-3 segmentów stosuje......
marketing skoncentrowany
Pytanie 29
.........system dystrybucji tworzą firmy które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne
konwencjonalny
Pytanie 30
.......................to proces jego podziału na homogeniczne grupy na podstawie takich kryteriów jak: cechy demograficzne czy potrzeby
segmentacja rynku
Pytanie 31
w metodzie.......wielkośc budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
procentu sprzedaży
Pytanie 32
w fazie.........cena jest najwyższa, w fazie........... stosujemy dystrybucję róznorodną (intensywną)
wprowadzenia wzrostu i dojrzałości
Pytanie 33
w fazie.....cyklu życiowego mamy doczynienia z produktem ulepszonym
wzrostu
Pytanie 34
w fazie ..... dynamicznie przybywa konkurentów,celem marketingowym jest....... zaś produkt jest ulepszony
wzrostu penetracja rynku
Pytanie 35
w fazie ...........nacisk marketingowy jest położony na przyciągnięcie uwagi, zaś w fazie ..........na preferencje marki
wprowadzania wzrostu
Pytanie 36
w fazie schyłku celem strategicznym jest........, produkt jest .........a dystrybucja jest....
produktywność zracjonalizowany selektywna
Pytanie 37
w fazie schyłku konsumentami są......a ........jest selektywna
maruderzy dystrybucja
Pytanie 38
w fazie wprowadzania stosujemy......dystrybucję, ..... jest nieistotny, zaś ......jest rozwój rynku
różnorodną zysk celem strategicznym
Pytanie 39
w fazie wzrostu cena......wolumen sprzedaży ....., a produkt jest......
spada szybko wzrasta ulepszany
Pytanie 40
w ramach działań marketingowych zwiększa się popyt i zadowolenie nabywców przez .............., wymianę i fizyczne przekazywanie tych dóbr i usług
wyprodukowanie nowych produktów
Początek
Pokaż poprzednie pytania
Pokaż kolejne pytania
Powiązane tematy
#mwl1
Inne tryby
Nauka
Test
Fiszki
Pobierz PDF