Pytania i odpowiedzi

Marketing w leśnictwie pi

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. marketing
Ilość pytań: 76 Rozwiązywany: 2611 razy
Pytanie 1
Cenę można obniżyć wówczas, gdy popyt jest:
elastyczny cenowo
Pytanie 2
Drewno PCV wykorzystywane w produkcji stolarki otworowej to dobra
substytucyjne
Pytanie 3
Drewno opałowe ze względu na czas uzytkowania jest dobrem......, zaś węgiel jest wobec niego dobrem....
nietrwałym substytucyjnym
Pytanie 4
Drewno wosw i woso to dobra ...... zaś s10igl nabywane przez tartaki jest wobec niego dobrem.....
konsumpcyjne substytucyjnym
Pytanie 5
Elementami składowymi marki są.....
nazwa i logo
Pytanie 6
Faza.....wyróżnia się największym przypływem środków finansowych, nacisk marketingowy położony jest na ........zaś klientami jest.....
dojrzałości lojalność wobec marki większość
Pytanie 7
kanał dystrybucyjny określają dwa parametry :....
długość i szerokość
Pytanie 8
kombinacja marketingowych zmiennych zależy od przedsiębiorstwa , jest określana jako:....
marketing mix (4P)
Pytanie 9
kupując jednorazowo cały kontener drewna możemy uzyskać dyskonto
ilościowe niekumulatywne
Pytanie 10
makulatura jest dobrem.....wobec drewna w produkcji papieru.
substytucyjnym
Pytanie 11
.......może być związana z sezonem sprzedaży, porą doby, formą płatności i rodzajem obsługi.
dyskryminacja ceny
Pytanie 12
Na rynku drzewnym dominuje dystrybucja
bezpośrednia
Pytanie 13
Na rynku drzewnym dominuje ........ rodzaj dystrybucji i system.....
bezpośredni konwencjonalny
Pytanie 14
Nadlesnictwo oferuje wyłącznie drewno sosnowe w 5 asortymentach, posiada ........, zaś jednostka oferująca drewno sosnowe sw, bk, db, w wielu asortymentach ma asortyment.....
wąski asortyment produktów szeroki
Pytanie 15
nadleśnictwo sprzedaje drewno okleinowe dębowe w bardzo wysokiej cenie stosuje ....., zaś sprzedające odpady porębowe i drobnicę stosuje strategię ......
strategię skimming market plus penetracji rynku market minus
Pytanie 16
najbardziej cenionymi markami są :
marki perły
Pytanie 17
najczęściej spotykanym rodzajem dystrybucji stosowanym w gospodarstwie leśnym przy sprzedaży produktów jest .....
dystrybucja bezpośrednia
Pytanie 18
obniżenie ceny jest uzasadnione ekonomicznie gdy popyt jest.....cenowo
elastyczny
Pytanie 19
pilarka i olej do smarowania prowadnicy są dobrami:
komplementarnymi
Pytanie 20
pilarka i paliwo to dobra
konsumpcyjne

Powiązane tematy

#mwl1