Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. marketing
Ilość pytań: 76
Rozwiązywany: 3271 razy
Pytanie 61
jest zbiorem korzyści dla nabywcy
produkt
Pytanie 62
klienci, których dochody wzrosły do 10% zwiększyli zakupy mebli wykonywanych z litego drewna o 25%
popyt elastyczny cenowo
Pytanie 63
korzyścią płynącą z tej strategiii jest możliwość szybkiego zwrotu nakładów poniesionych na badania i wdrożenie produkcji nowego bezkonkurencyjnego produktu
strategia skimming (market plus)
Pytanie 64
kupując opakowanie zbiorcze płacimy mniej za jednostkę produktu niż kupując go pojedynczo
promocja sprzedaży
Pytanie 65
metoda ta polega na finansowaniu kampanii promocyjnej aż do osiągnięcia postawionego celu
metoda celowa ustalenia budżetu promocji
Pytanie 66
nadleśnictwo pozwala klientowi wybrać w drzewostanie intersujące go drzewa a następnie pozyskuje je i sprzedaje
strategia produktu (specjalna)
Pytanie 67
obniżenie ceny drewna opałowego o 5% powoduje wzrost jego sprzedaży o 12%
popyt elastyczny cenowo
Pytanie 68
producent oferuje na rynku : mydło dla skóry suchej , wrażliwej przetłuszczającej się
linia produktu
Pytanie 69
redukcja ceny dla dystrybutora w zamian za finansowanie kampanii promocyjnej
dyskonto handlowe
Pytanie 70
są to produkty zaspokajające te same potrzeby np pasta do zębów wybielająca z fluorem czy przeciw paradontozie
dobra substytucyjne
Pytanie 71
uzyskujemy obniżkę ceny jeśli w ciągu kwartału sumaryczna wartość zakupów przekroczy 250000pln
dyskonto ilościowe
Pytanie 72
w strategii tej oferujemy niezróżnicowane produkty lub usługi dla całego rynku
commodity
Pytanie 73
w systemie tym pośrednik zobowiązuje się przez okres kilku lub więcej lat dystrybuowac produkty wytwórcy w zamian min za prawo do uzywania jego znaku towarowego
system dystrybucji kontaktowy
Pytanie 74
w tej strategii cena jest podstawowym narzędziem konkurencji
market minus i plus
Pytanie 75
w tej strategii wszystkie produkty są identyczne i nie uwzględniają specyficznych oczekiwań i preferencji klientów
commodity
Pytanie 76
zagrożeniem tej strategii jest zbyt mała wrażliwość cenowa klientów