Fiszki
Marketing w leśnictwie pi
Test w formie fiszek marketing
Ilość pytań: 76
Rozwiązywany: 3275 razy
w strategii market minus zagrożeniem jest...............
konkurencja i zbyt mała wrażliwość cenowa klientów
w tej fazie produkt jest podstawowy, promocja jest......dystrybucja.......zaś klientami są.....
silna różnorodna innowatorzy
wobec produktów w fazie schyłku stosujemy ..........promocję, zaś celem strategicznym w fazie wprowadzania jest .........
zredukowaną rozwój rynku
zmiana opakowania i różnicowanie jego wielkości to działania zaliczane do..............
promocji sprzedaży
wobec surowca drzewnego oferowanego przez pgl lp jest stosowana strategia......., zaś względem medalowej zwierzyny stosuje się strategię.....
segmentacji specjalną
aktywizator nakłania klienta do zakupu oferowanego produktu -
sprzedaż osobista
cena drewna s2b bk w rdlp krakow wynosi 200 pln............bla bla...
dumping/dyskryminacja cenowa
cena jabłek w delikatesach wynosi 3,5zl a na targu 1,75
dyskryminacja ceny
cena w tej strategii jest podstawowym narzędziem konkurencji -
market minus ( strategia penetracji rynku)
cena tego samego produktu jest różna
dyskryminacja
dodanie gratisu w postaci odpadów porębowych do samochodu dłużyc
promocja sprzedaży
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą samą marką, np wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drzewnego s2ac
rozszerzenie produktu
działanie to obejmuje miedzy innymi : magazynowanie, eksploatowanie towaru i zawieranie transakcji
dystrybucja
działanie to polega na dodaniu do linii tanich produktów jednego droższego co ma poprawić wizerunek całej linii
podniesienie prestiżu
działanie to polega na osobowym i nieodpłatnym prezentowaniu produktu usługi lub idei
publicyty
działanie to polega na poszukiwaniu nowych zastosowań dla produktu
rozciąganie rynku
działanie to polega na wyróżnieniu maksymalnie jednorodnych grup nabywców
segmentacja
działanie to polega na znajdowaniu nowych zastosowań dla produktu
rozciąganie rynku
jest to przekaz nieodpłatny i zwykle nieosobowy ukazujący się w mediach
public relations
jest to zbiór zmiennych zależnych od przedsiębiorstwa w obszarach tych podejmuje ono suwerenne decyzje rynkowe które tworzą jego aktywność marketingową na rynku
marketing mix (4P)