Fiszki

Marketing w leśnictwie pi

Test w formie fiszek marketing
Ilość pytań: 76 Rozwiązywany: 3274 razy
podłoga z desek na legarach i podłoga z paneli to dobra....
substytucyjne
podwyżka ceny jest uzasadniona ekonomicznie, gdy popyt jest...
nieelastyczny cenowo
podstawowymi celami ........są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
promotion mix
Popyt..............dotyczy dóbr substytucyjnych, czyli tanich zamienników droższych produktów
odwrotnie elastyczny do dochodu
produkty należące do jednej linii nie mogą.......
konkurować
produkty pełniące podobne funkcje lub sprzedawane przez te same kanały dystrybucyjne tworzą .....
linie produktów
produkty zaspokajające podobne potrzeby tworzą.....
dobra substytucyjne
przedsiębiorstwo, które po dokonaniu segmentacji obsługuje 1-3 segmentów stosuje......
marketing skoncentrowany
.........system dystrybucji tworzą firmy które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne
konwencjonalny
.......................to proces jego podziału na homogeniczne grupy na podstawie takich kryteriów jak: cechy demograficzne czy potrzeby
segmentacja rynku
w metodzie.......wielkośc budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
procentu sprzedaży
w fazie.........cena jest najwyższa, w fazie........... stosujemy dystrybucję róznorodną (intensywną)
wprowadzenia wzrostu i dojrzałości
w fazie.....cyklu życiowego mamy doczynienia z produktem ulepszonym
wzrostu
w fazie ..... dynamicznie przybywa konkurentów,celem marketingowym jest....... zaś produkt jest ulepszony
wzrostu penetracja rynku
w fazie ...........nacisk marketingowy jest położony na przyciągnięcie uwagi, zaś w fazie ..........na preferencje marki
wprowadzania wzrostu
w fazie schyłku celem strategicznym jest........, produkt jest .........a dystrybucja jest....
produktywność zracjonalizowany selektywna
w fazie schyłku konsumentami są......a ........jest selektywna
maruderzy dystrybucja
w fazie wprowadzania stosujemy......dystrybucję, ..... jest nieistotny, zaś ......jest rozwój rynku
różnorodną zysk celem strategicznym
w fazie wzrostu cena......wolumen sprzedaży ....., a produkt jest......
spada szybko wzrasta ulepszany
w ramach działań marketingowych zwiększa się popyt i zadowolenie nabywców przez .............., wymianę i fizyczne przekazywanie tych dóbr i usług
wyprodukowanie nowych produktów

Powiązane tematy

#mwl1

Inne tryby