Pytania i odpowiedzi

WMIKZPP

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. studia
Ilość pytań: 51 Rozwiązywany: 1889 razy
Pytanie 21
empiryczne uczenie się to:
benchmarking
coaching
Pytanie 22
eksperymentowanie, kwestionowanie założeń organizacyjnych, podwojna pętla uczenia się to metoda:
cybernetyczna
Pytanie 23
- zdobywanie wiedzy w celu rozwiązania konkretnych problemów, opierających się na istniejących przesłankach to nauka
jednopętlowa
Pytanie 24
ustanawianie nowych przesłanek (paradygmatów, modeli psychologicznych, czy perspektyw), tak aby zmienić istniejące wzorce to uczenie się:
dwupętlowe
Pytanie 25
w pojedyńczej pętli uczenia występuje schemat
trojkąta rownobocznego
Pytanie 26
benchmark oznacza
punkt odniesienia
Pytanie 27
wg popularnośći benchmarking (84%) ustępuje jednynie
planowaniu strategicznemu
Pytanie 28
wyrozniamy benchmarking
strategiczny
procesowy
produktowy
organizacyjny
Pytanie 29
wyrozniamy benchmarking
wewnętrzny
konkurencyjny (zewnętrzny)
funkcjonalny
Pytanie 30
wzorce w benchmarkingu
udział w rynku- przynajmniej taki jak firmy realizującej benchmarking
strategia rynkowa- agresywna
zyski- powyżej przeciętnej
struktura kosztów- lepsza od przedsiębiorstwa stosującego benchmarking
Technologia produkcji
system naboru i selekcji personelu
Pytanie 31
mierniki w benchmarkingu mogą być z perspektywy:
klienta
finansowej
uczenia się i rozwoju
procesow wewnetrznych
Pytanie 32
Coaching to:
ciągłe doskonalenie
Pytanie 33
podczas spotkania coachingowego trener nie powinien mowic więcej niż
50% czasu
Pytanie 34
wyrozniamy outsourcing
wewnętrzny
zewnętrzny
Pytanie 35
outsourcing może być:
usług
funkcji
Pytanie 36
alternatywny sposób zapewnienia wzrostu wydajności dzięki udoskonaleniu działalności w jednej dziedzinie i wykonywaniu jej na rzecz innych firm to:
insourcing
Pytanie 37
– wzajemne oddziaływanie dostawcy i odbiorcy usług jest tu jeszcze ściślejsze niż w zwykłym outsourcingu. Zwykle oznacza to, że firma podstawowa deleguje swój personel lub menedżerów do obsługi zlecenia, ale nie może sobie pozwolić na utratę tych pracowników ze względu na ich specjalistyczną wiedzę to:
cosourcing
Pytanie 38
Offshoring to:
przenoszenie działań do innego kraju
Pytanie 39
skrot Saas oznacza:
software as a service
Pytanie 40
crm to
zarządzanie relacjami z klientami

Powiązane tematy

#egzamin