Pytania i odpowiedzi

ZIK2

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu.
Ilość pytań: 101 Rozwiązywany: 14986 razy
Pytanie 81
Doświadczenie klienta:
b) jest zmienne w czasie
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
Pytanie 82
Fazy zarządzania klientem banku to:
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
Pytanie 83
Program kafeteryjny to mechanizm, który może wchodzić w skład:
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
d) motywowania pobudzającego materialnego
Pytanie 84
W które obszary da się wpisać komponenty modelu biznesowego (w uproszczeniu):
b) obszar budowania relacji z klientem
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
d) obszar finansowy
Pytanie 85
Wzrost zewnętrzny instytucji kredytowej może odbywać się przez:
c) Fuzje
d) Alians strategiczny
Pytanie 86
Model biznesowy w mBanku (pierwotny):
d) dyskontowy
Pytanie 87
System zarządzania jakością z uwzględnieniem metod statystycznych:
a) Six Sigma
Pytanie 88
Big Data:
a) zróżnicowane dane
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy
Pytanie 89
W analizie finansowej banku w zakresie wyboru zestawu wskaźników i mierników:
c) wyniki muszą być porównywalne
d) wskazane jest podawanie algorytmu wyliczeń wskaźników
Pytanie 90
Analiza pionowa banku:
a) bada zaangażowanie kapitału banku
b) jest analiza wstępną
Pytanie 91
Co trzeba brać pod uwagę przy analizie oddziału banku (??):
a) konkurencję
b) zamożność mieszkańców
Pytanie 92
ROE:
a) wartość progowa zero
b) jest stymulantą
Pytanie 93
Rodzaje więzi organizacyjnych występujących w instytucji kredytowej:
a) współpracy, pomostowe
c) służbowe, funkcjonalne
Pytanie 94
Dokumentacja systemu jakości zawiera:
a) zapisy dotyczące jakości
c) księgę jakości
Pytanie 95
Składowe kapitału strukturalnego, w ramach kapitału intelektualnego to:
a) kapitał procesów
b) kapitał organizacyjny
c) kapitał innowacyjny
Pytanie 96
Kontrolę wewnętrzną można podzielić na:
a) samokontrolę, nadzór kierowniczy, audyt wewnętrzny (inaczej samokontrola, kontrola funkcjonalna, kontrola instytucjonalna)
Pytanie 97
Analiza pozioma sprawozdania finansowego (są wątpliwości co do poprawności jednej odpowiedzi):
b) polega na ocenie skutków zmian poszczególnych elementów sprawozdań finansowych wybranego okresu
d) jest badaniem sprawozdań za co najmniej dwa okresy
Pytanie 98
Przykładem systemowego podejścia do zarządzania jakością jest:
a) six sigma
b) koncepcja TQM
c) model doskonałości EFQM
d) SERVQUAL
Pytanie 99
Czynniki wewnętrzne inicjatyw procesowych podejmowanych przez instytucje kredytowe w ostatnich latach to:
a) konieczność zarządzania ryzykiem operacyjnym
b) redukcja kosztów
Pytanie 100
Metoda wskaźnika podstawowego, ile wynosi współczynnik przez który mnożymy :
15%
Pytanie 101
Wybrać poprawny schemat zarządzania ryzykiem operacyjnym:
identyfikacja, ocena, redukcja ryzyka, monitorowanie i raportowanie
na slajdach identyfikacja, ocena, zapobieganie, monitorowanie
u Bywalec identyfikacja, pomiar i limitowanie, monitorowanie, kontrola (w książce chyba też tak jest)

Powiązane tematy

#instytucje #kredytowe