Fiszki

SCZ - kolos2

Test w formie fiszek Kolos nr 2 na podstawie elka.mine.nu (SCZ_kolos2_propozycje_odpowiedzi_by_czesi; scz_kolos2_wer2)
Ilość pytań: 25 Rozwiązywany: 1948 razy
Prędkości transmisji stosowane w sieciach czujnikowych mogą wynosić:
10kb/s
1Mb/s
<1kb/s
100kb/s
>10Mb/s
10kb/s
1Mb/s
100kb/s
Prędkości transmisji stosowane w sieciach czujnikowych rzadko kiedy wynoszą
>10Mb/s
1Mb/s
<1kb/s
100kb/s
10kb/s
>10Mb/s
<1kb/s
Topologie sieci czujnikowych pozwalające na regenerację sygnału to:
pierścień
topologia dowolna
gwiazda
drzewo
Magistrala
pierścień
drzewo
Topologie sieci czujnikowych pozwalające na zwiększenie odporności na uszkodzenia węzła to:
pierścień
drzewo
magistrala
topologia dowolna
gwiazda
drzewo
topologia dowolna
gwiazda
Sieci czujnikowe w przemyśle typowo komunikują się za pośrednictwem:
Skrętki zasilanej
Linii radiowej
Linii energetycznej 230V/50Hz
Światłowodu
Przewodu wiolożyłowego
Skrętki zasilanej
Światłowodu
Sieci czujnikowe w samolotach typowo komunikują się za pośrednictwem:
przewodu wielożyłowego
światłowodu
linii radiowej
skrętki zasilanej
linii energetycznej 230V/50Hz
przewodu wielożyłowego
światłowodu
Rozmiar sieci czujnikowej wykorzystującej komunikację po linii energetycznej może wynosić:
2 węzły
10 000 węzłów
100 węzłów
10 węzłów
1 000 wezłów
2 węzły
100 węzłów
10 węzłów
Rozmiar sieci czujnikowej wykorzystujące komunikację po skrętce może wynosić:
10 000 węzłów
10 węzłów
1 000 węzłów
2 węzły
100 węzłów
10 000 węzłów
10 węzłów
1 000 węzłów
2 węzły
100 węzłów
Norma CENELEC zaleca, aby komunikacja:
Dostawcy energii była w paśmie A
dostawcy energii była w paśmie B
odbiorcy energii była w paśmie C
odbiorcy energii była w paśmie B
odbiorcy energii była w paśmie D
odbiorcy energii była w paśmie A
Dostawcy energii była w paśmie A
odbiorcy energii była w paśmie C
odbiorcy energii była w paśmie B
Częstotliwości ISM są lokowane w zakresie:
315,7 MHz
130 kHz
433,9 MHz
2,45 GHz
869,0 MHz
433,9 MHz
2,45 GHz
Częstotliwości ISM są lokowane w zakresie :
130 kHz
1.869 GHz
433.9 MHz (433.92 MHz)
13.560;27.120;40.68[MHz], 2.450; 5.800; 24.125 [GHz]
31.57 MHz
433.9 MHz (433.92 MHz)
13.560;27.120;40.68[MHz], 2.450; 5.800; 24.125 [GHz]
Skrót HD w sieciach oznacza:
Heavy Duty
High Definition
High Density
Host Data
Hamming Distance
Hamming Distance
Sieci niestosowane w przemyśle to:
DevceNet
Linet
InterBus-S
HART
D2B
InterBus-S
D2B
Sieci wykorzystywane w inteligentnych budynkach to:
MOST
CAN,Meter-BUS(M-BUS), Linet, LonWorks,CEBus,INsteon
X-10
EIB
Lin
D2B
CAN,Meter-BUS(M-BUS), Linet, LonWorks,CEBus,INsteon
X-10
EIB
Sieci stosowane w pojazdach samochodowych to:
Byteflight
TTP/C
LIN, MOST, D2B, J1850, A-BUS, VAN FlexRay, TTCAN
MI-Bus
Linx
D2B
CAN
FastDrive
FlexRay
Byteflight
TTP/C
LIN, MOST, D2B, J1850, A-BUS, VAN FlexRay, TTCAN
MI-Bus
D2B
CAN
FlexRay
Światłowody są stosowane w sieci:
FlexRay
MOST
MI-Bus
Bytefight
D2B
CAN
FlexRay
MOST
Bytefight
D2B
Protokoły dostępu do medium sieci to:
Aloha
CSMA/CA
TokenRing
CLS
TTp
Aloha
CSMA/CA
Norma IEEE1451 określa:
Prędkości transmisji
Układ sygnałów w gniazdku interfejsu do czujnika
Format preambuły
Format TEDS
Formaty ramki
Format TEDS
Z tej samej baterii dłużej będzie pracował węzeł w standardzie:
Nokia30 niż ZigBee
Bluetooth niż ZigBee
WiFi niż ZigBee
HomeRF inż. Bluetooth
Nokia 30 niż Home RF
ZigBee niż Wi Fi
ZigBee niż Wi Fi
Sieci oparte o CAN to:
SDS
Device Net
NMEA 2000
SAE J1939
CANopen
SDS
Device Net
NMEA 2000
SAE J1939
CANopen
CAN 2.0A różni się od wersji 2.0B:
Długością pola CRC
Długością pola identyfikatora
Długością pola danych
Długością przerwy pomiędzy ramkami
Długością pola kontrolnego
Długością pola identyfikatora
Sieć VAN jest stosowana w samochodach marki:
Fiat
Ford
Volvo
BMW (ByteFlight, FlexRay)
Audi (A-BUS)
Opel
Peugeot
Renault
Fiat
Volvo
Peugeot
Renault
Standard HART:
Nie jest już stosowany ma prędkość transmisji = 50B/s (1.2kbps)
Ma preambułę FF:FF
Jest najstarszym standardem sieci czujnikowych
Ma prędkość transmisji >10 kB/s
Ma pętlę 4-20mA
jest wycofywany
Jest najstarszym standardem sieci czujnikowych
Ma pętlę 4-20mA
jest wycofywany
Protokół DSR służy do:
Usypiania węzłów
Optymalizacji trasy
Ukrywania węzłów
Wykrywania trasy
Utrzymania trasy
Optymalizacji trasy
Wykrywania trasy
Utrzymania trasy
Węzły EIB:
Komunikują się po skrętce
wymagają ustawienia adresu
Mają fizyczne adresy w formacie X.X.X
Są kompatybilne z KNX
komunikują się po linii 110V (raczej 230VAC)
Nie są dopuszczone w Europie
są dopuszczone w Europie
Nie wymagają konfiguracji
wymagają ustawienia adresu
Mają fizyczne adresy w formacie X.X.X
Są kompatybilne z KNX
są dopuszczone w Europie

Powiązane tematy

#eiti #SCZ

Inne tryby