Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript!
Ucz się szybciej
Testy
Fiszki
Notatki
Zaloguj
Fiszki
Komunikacja marketingowa abcd
Test w formie fiszek abcd
Ilość pytań:
88
Rozwiązywany:
186 razy
Cele psychograficzne promocji łączą się z pojęciem: (s. 313)
b) produktu
c) przedsiębiorstwa
d) wszystkie odpowiedzi są poprawne
a) konsumenta
d) wszystkie odpowiedzi są poprawne
Który element stanowi punkt wyjścia analizy i kształtowania programu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem? (s. 300)
a) Charakterystyka grupy docelowej
c) Charakterystyka roli nadawcy przekazu
d) Określenie budżetu komunikacyjnego
b) Wybór kanałów komunikacj
c) Charakterystyka roli nadawcy przekazu
Które trzy podstawowe komponenty tworzą tożsamość przedsiębiorstwa? (s. 302)
b) Postawa, kultura, reklama
c) Zachowania, strategia, identyfikacja wizualna
a) Postawa, zachowanie, identyfikacja wizualna
d) Reklama, wizerunek, zachowanie
a) Postawa, zachowanie, identyfikacja wizualna
Który element jest najbardziej widocznym zewnętrznym elementem tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa? (s. 306)
d) Postawa
c) Komunikacja
b) Identyfikacja wizualna
a) Zachowanie
b) Identyfikacja wizualna
Efektywność promocji wiąże się z: (str. 343)
b. minimalizacji nakładów przy założonym poziomie efektów
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
a. sposobem alokacji budżetu promocyjnego
c. maksymalizacji efektów przy danych nakładach
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Cele psychograficzne promocji obejmują zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (s.313)
c. nabywcą, odbiorcą, produktem
a. nabywcą, odbiorcą, przedsiębiorstwem
b. nabywcą, przedsiębiorstwem, produktem
d. odbiorcą, produktem, przedsiębiorstwem
b. nabywcą, przedsiębiorstwem, produktem
Właściwa kompozycja narzędzi komunikacji obejmuje: (s.331)
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
b. wybranie segmentu rynku
c. określenie budżetu promocji
a. przyjęcie celów polityki komunikacji
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Przedmiotem pomiaru efektów jakościowych może być między innymi sfera zachowań, czyli: (s.345)
c. stopień atrakcyjności przekazu informacyjnego; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru mark
d. poprawa (lub utrzymanie) dotychczasowego wizerunku przedsiębiorstwa; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru marki
b. poprawa (lub utrzymanie) dotychczasowego wizerunku przedsiębiorstwa; spontaniczne preferencje wyboru marki; budowa nowego image, wizerunku firmy
a. stopień atrakcyjności przekazu promocyjnego; budowa nowego image, wizerunku firmy; zamiar zakupu promowanego produktu
c. stopień atrakcyjności przekazu informacyjnego; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru mark
Podstawowymi kryteriami klasyfikacji agencji mogą być: (s.356)
b) zakres realizowanych funkcji, wielkość agencji, profil medialny, rynek geograficzny
d) profil medialny, rozpoznawalność, ilość pracowników, nazwa agencji
c) zakres realizowanych funkcji, zarząd agencji, ocena klientów
a) wielkość agencji, nazwa agencji, środowisko agenc
b) zakres realizowanych funkcji, wielkość agencji, profil medialny, rynek geograficzny
Który z poniższych elementów NIE jest częścią systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? (s. 307
a) Logo i logotyp
d) Konstanse promocyjne
c) Nazwa firmy
b) Strategie marketingowe
b) Strategie marketingowe
Misja przedsiębiorstwa pełni funkcję: (s. 303)
c) Informacyjną i zadaniową
b) Wyłącznie zadaniową
a) Wyłącznie informacyjną
d) Kontrolną
c) Informacyjną i zadaniową
Które z poniższych elementów NIE jest wymieniany jako jeden z trzech wyróżniających się cech marketingowych aktywów przedsiębiorstwa? (s. 300)
d) aktywa rynkowej pozycji przedsiębiorstwa, związane w sferze: makro- i mikrootoczenia.
b) zasoby wytwórcze, przedsiębiorstwo
c) struktura akcjonariatu przedsiębiorstwa
a) jakość systemu zarządzania firmą
c) struktura akcjonariatu przedsiębiorstwa
Która z poniższych grup NIE jest przykładem wąskiej grupy adresatów w polityce promocji?
c) osoby publiczne i liderzy opinii
a) pośrednicy w kanałach dystrybucji
b) klienci indywidualni masowego rynku
d) pracownicy służb publicznych i instytucji
b) klienci indywidualni masowego rynku
Co stanowi punkt wyjścia analizy i kształtowania programu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem? (s. 300)
d) Segmentacja rynku docelowego
c) Charakterystyka roli nadawcy przekazu
b) Wybór mediów reklamowych
a) Budżet promocyjny
c) Charakterystyka roli nadawcy przekazu
Czym jest „pion kreatywny” w organizacji wewnętrznej agencji reklamy? (str. 356)
b. Przełożeniem założeń i ustaleń kampanii reklamowej zleceniodawcy w określone kody np. hasła, slogany, obrazy
c. Przełożeniem wyników badań w twórczy sposób na nowe rozwiązania polepszające organizację wewnętrzną firmy. d. Przełożeniem innowacyjnych
d. Przełożeniem innowacyjnych metod zarządzania finansami na kreatywne rozwiązania w celu optymalizacji budżetu firmy.
a. Przełożeniem wyników pracy zespołów kreatywnych na konkretny produkt np. film reklamowy.
b. Przełożeniem założeń i ustaleń kampanii reklamowej zleceniodawcy w określone kody np. hasła, slogany, obrazy
Który z poniższych typów NIE należy do rodzajów agencji komunikacji marketingowej wyspecjalizowanej? (s. 356)
C) Domy mediowe
A) Agencje interaktywne
D) Agencje reklamy (agencje ATL)
B) Agencje eventowe
B) Agencje eventowe
Która z poniższych czynności stanowi przykład funkcji pomocniczej agencji reklamowej? (s. 353)
B) Zakup czasu antenowego w telewizji
A) Opracowanie hasła reklamowego
C) Wykonywanie opakowań promocyjnych
D) Tworzenie budżetu kampanii reklamowej
C) Wykonywanie opakowań promocyjnych
Metoda parytetu konkurencji to przykład metod z grupy: (s. 329)
b) metod analitycznych
a) metod pragmatycznych
c) metod zadaniowych
d) metod eksperymentalnych
a) metod pragmatycznych
Do III grupy odbiorców audytorium działań promocyjnych firmy należą: (str. 316)
c) właściciele (akcjonariusze), media, instytucje władzy centralnej...
a) pośrednicy, dostawcy, kooperanci, konkurenci...
b) nabywcy
d) taka grupa nie istnieje
Podstawowym elementem systemu identyfikacji wizualnej NIE jest: (s.307)
d) hasło reklamowe
c) znaki bazowe
a) nazwa firmy
b) logo przedsiębiorstwa
d) hasło reklamowe
Początek
Pokaż poprzednie pytania
Pokaż kolejne pytania
Powiązane tematy
Inne tryby
Nauka
Test
Powtórzenie