Fiszki

Komunikacja marketingowa abcd

Test w formie fiszek abcd
Ilość pytań: 88 Rozwiązywany: 187 razy
Który z komponentów NIE należy do tożsamości przedsiębiorstwa? (s. 302)
c) identyfikacja wizualna
a) postawa
b) zachowanie
d) strategia sprzedaży
d) strategia sprzedaży
W jakim horyzoncie czasowym rozpatruje się cele taktyczne? (s. 314)
b) średniookresowym
a) długookresowym
c) krótkookresowym
d) ciągłym (bez określonego horyzontu czasowego
b) średniookresowym
Który z elementów NIE jest podstawową funkcją misji przedsiębiorstwa według P. Druckera? (s. 303)
d) Motywacyjna
b) Uwiarygadniająca
a) Stabilizująca
c) Integrująca
d) Motywacyjna
Co zaliczamy do znaczących aktywów marketingowych przedsiębiorstwa? (s. 301)
d) wszystkie powyższe
b) system zarządzania wiedzą
c) kulturę organizacyjną
a) kapitał intelektualny
d) wszystkie powyższe
Jaką funkcję pełni misja przedsiębiorstwa w kontekście jego wizerunku?
c) Definiuje powód istnienia przedsiębiorstwa i pełnioną rolę jego interesariuszy
a) Określa jakie produkty firma oferuje na rynku
b) Służy wyłącznie jako element strategii marketingowej
d) Nie ma żadnego wpływu na strategię firmy
c) Definiuje powód istnienia przedsiębiorstwa i pełnioną rolę jego interesariuszy
Które z podanych wymiarów obejmuje misja organizacji? (s.304)
d. Wymiary domeny działalności, ilości potrzebnych czynników produkcji, wyobrażenia o przyszłości firmy
c. Wymiary tożsamości i filozofii firmy, podstawowych wartości funkcjonowania, kluczowych czynników sukcesu
a. Wymiary tożsamości i filozofii organizacji, domeny działalności, wyobrażenia o przyszłości firmy
b. Wymiary ilości potrzebnych czynników produkcji, podstawowych wartości funkcjonowania, tożsamości i filozofii firmy
c. Wymiary tożsamości i filozofii firmy, podstawowych wartości funkcjonowania, kluczowych czynników sukcesu
Jakie są podstawowe elementy identyfikacji wizualnej firmy (s.307)
b. Logo i logotyp, aktorzy wykorzystywani w reklamach, znaki bazowe, kadra zarządzająca
c. Rodzaj gadżetów reklamowych, nazwa firmy, kadra zarządzająca, logo i logotyp
d. Konstanse promocyjne, nazwa firmy, logo i logotyp, używane platformy społecznościowe
a. Nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe, konstanse promocyjne
a. Nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe, konstanse promocyjne
Kampania promocyjna może być realizowana przez przedsiębiorstwo na następujące sposoby: (s. 351)
d) Wszystkie powyższe są poprawne
c) poprzez zakup usług promocyjnych w niezależnych przedsiębiorstwach– agencjach reklamy
b) Częściowo własnymi siłami, powierzając na zewnątrz pewną część działań promocyjnych
a) Wyłącznie we własnym zakresie przez odpowiednie komórki marketingowe
d) Wszystkie powyższe są poprawne
Które podejście służy do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej? (s. 347)
A) Ex ante
D) PR
B) Ex post
C) Pretesting
B) Ex post
Która z metod umożliwia pomiar reakcji organizmu na przekaz promocyjny za pomocą testów skórno-galwanicznych? (s. 349)
C) Testy fizjologiczne
A) Testy psychologiczne
B) Wywiady bezpośrednie
D) Ankiety online
C) Testy fizjologiczne
Które z poniższych narzędzi jest wykorzystywane do oceny skuteczności komunikacji marketingowej w środowisku internetowym? (s. 348)
A) Liczba użytkowników strony internetowej
C) Tradycyjna reklama prasowa
D) Wszystkie odpowiedzi są poprawne
B) Rozmowy sprzedażowe w sklepie stacjonarnym
A) Liczba użytkowników strony internetowej
Czym jest promocja pulsacyjna? (s. 335)
a) Promocja realizowana regularnie, bez przerwy w pewnym okresie
d) Promocja realizowana wyłącznie w okresach świątecznych i dniach ustawowo wolnych od pracy, bez możliwości zastosowania w innych momentach roku.
b) Promocja realizowana w nieregularnych odstępach czasu, przy czym skala tej nierównomierności może przybrać różnorodne formy
c) Promocja realizowana wyłącznie w mediach społecznościowych i opierająca się na wirusowym marketingu.
b) Promocja realizowana w nieregularnych odstępach czasu, przy czym skala tej nierównomierności może przybrać różnorodne formy
Do przedmiotów oceny kampanii promocyjnej NIE należą: (s. 347)
a) Zachowania nabywców
d) Media-środki komunikacji
b) Efekty sprzedażowe
c) Jakość produktu/usługi
c) Jakość produktu/usługi
Podstawowymi elementami systemu identyfikacji wizualnej NIE są: (s. 307)
d) Konstanse produktowe
b) Logo i logotyp
c) Znaki bazowe
a) Nazwa firmy
d) Konstanse produktowe
Etap budowy skutecznej komunikacji według Ph. Kotlera i K.L. Kellera to: (s. 311)
a) Sformułowanie komunikatów
d) Wybór kanałów dystrybucji
c) Określenie celów docelowego audytorium
b) Sformułowanie promocji
a) Sformułowanie komunikatów
Audytorium działań promocyjnych przedsiębiorstwa tworzą: (s. 316)
d) Grupa I – właściciele, grupa II – nabywcy, grupa III - pośrednicy
a) Grupa I - pośrednicy, grupa II – nabywcy, grupa III – właściciele
c) Grupa I – nabywcy, grupa II – właściciele, grupa III – pośrednicy
b) Grupa I – nabywcy, grupa II – pośrednicy, grupa III – właściciele
b) Grupa I – nabywcy, grupa II – pośrednicy, grupa III – właściciele
Który z poniższych elementów NIE należy do identyfikacji wizualnej firmy? (str. 307)
C) Strategia cenowa
B) Kolorystyka
A) Logo
D) Zasady użycia znaku firmowego
C) Strategia cenowa
Jaki jest główny cel identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? (str. 307)
A) Ograniczenie wydatków na promocję
D) Ustalanie polityki cenowej
C) Utrzymanie relacji z konkurencją
B) Zwiększenie rozpoznawalności marki
B) Zwiększenie rozpoznawalności marki
Do funkcji głównych agencji reklamy zalicza się: (s. 353)
c. rozliczenia finansowe
d. wszystkie odpowiedzi są poprawne
a. przygotowanie promocji
b. rozwój koncepcji
d. wszystkie odpowiedzi są poprawne
Wskaż odpowiedź niepoprawną. Tożsamość przedsiębiorstwa: (s. 302)
d) jest synonimicznym pojęciem do wizerunku
c) może być identyfikowana w sposób szczegółowy
a) może być uogólniana
b) jest wyrazem tego czym dana organizacja chce być
d) jest synonimicznym pojęciem do wizerunku

Powiązane tematy

Inne tryby