Fiszki

ZIK2

Test w formie fiszek
Ilość pytań: 101 Rozwiązywany: 14985 razy
Doświadczenie klienta:
a) nie daje się kształtować przez bank
c) powstaje jedynie w bezpośrednich interakcjach z pracownikami banku
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
b) jest zmienne w czasie
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
b) jest zmienne w czasie
Fazy zarządzania klientem banku to:
b) etap rozpoznania klientów, etap pozyskania klientów, etap indywidualizacji klientów
d) etap ewaluacji klientów, etap segmentacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
c) etap akwizycji klientów, etap ewaluacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
Program kafeteryjny to mechanizm, który może wchodzić w skład:
d) motywowania pobudzającego materialnego
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
c) motywowania administracyjno-prawnego
a) motywowania normatywnego
d) motywowania pobudzającego materialnego
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
W które obszary da się wpisać komponenty modelu biznesowego (w uproszczeniu):
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
d) obszar finansowy
b) obszar budowania relacji z klientem
a) obszar dekomponowania wartości (poprawna odpowiedz to obszar kreowania wartości)
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
d) obszar finansowy
b) obszar budowania relacji z klientem
Wzrost zewnętrzny instytucji kredytowej może odbywać się przez:
b) Outsourcing
a) Inkluzje
d) Alians strategiczny
c) Fuzje
d) Alians strategiczny
c) Fuzje
Model biznesowy w mBanku (pierwotny):
d) dyskontowy
a) dyskontowany
b) zdyskontowany
c) otwartej architektury
d) dyskontowy
System zarządzania jakością z uwzględnieniem metod statystycznych:
b) EFQM
a) Six Sigma
c) Six Sigmua
d) ISO
a) Six Sigma
Big Data:
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy
c) tylko dane numeryczne ?
a) zróżnicowane dane
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy
a) zróżnicowane dane
W analizie finansowej banku w zakresie wyboru zestawu wskaźników i mierników:
c) wyniki muszą być porównywalne
a) istnieje całkowita swoboda
b) obowiązuje publikowany zestaw wskaźników
d) wskazane jest podawanie algorytmu wyliczeń wskaźników
c) wyniki muszą być porównywalne
d) wskazane jest podawanie algorytmu wyliczeń wskaźników
Analiza pionowa banku:
a) bada zaangażowanie kapitału banku
d) obejmuje co najmniej dwa okresy
b) jest analiza wstępną
c) wyrażona wartościowo i procentowo
a) bada zaangażowanie kapitału banku
b) jest analiza wstępną
Co trzeba brać pod uwagę przy analizie oddziału banku (??):
b) zamożność mieszkańców
a) konkurencję
b) zamożność mieszkańców
a) konkurencję
ROE:
b) jest stymulantą
c) zwrot na aktywach
a) wartość progowa zero
d) rentowność obrotu
b) jest stymulantą
a) wartość progowa zero
Rodzaje więzi organizacyjnych występujących w instytucji kredytowej:
a) współpracy, pomostowe
c) służbowe, funkcjonalne
b) federacyjne, macierzowe
d) procesowe, informatyczne
a) współpracy, pomostowe
c) służbowe, funkcjonalne
Dokumentacja systemu jakości zawiera:
a) zapisy dotyczące jakości
c) księgę jakości
b) formalne normy jakości, np. ISO 9001
d) listę markerów jakości, czyli atrybutów produktów i usług istotnych z punktu widzenia jakości
a) zapisy dotyczące jakości
c) księgę jakości
Składowe kapitału strukturalnego, w ramach kapitału intelektualnego to:
b) kapitał organizacyjny
a) kapitał procesów
d) kapitał relacyjny
c) kapitał innowacyjny
b) kapitał organizacyjny
a) kapitał procesów
c) kapitał innowacyjny
Kontrolę wewnętrzną można podzielić na:
c) informatyczną, profilaktyczną, samokontrolę
a) samokontrolę, nadzór kierowniczy, audyt wewnętrzny (inaczej samokontrola, kontrola funkcjonalna, kontrola instytucjonalna)
d) regulaminową, incydentalną, samokontrolę
b) instytucjonalną, formalną, samokontrolę
a) samokontrolę, nadzór kierowniczy, audyt wewnętrzny (inaczej samokontrola, kontrola funkcjonalna, kontrola instytucjonalna)
Analiza pozioma sprawozdania finansowego (są wątpliwości co do poprawności jednej odpowiedzi):
a) polega na ustaleniu udziału procentowego poszczególnych pozycji w wielkości ogółem
d) jest badaniem sprawozdań za co najmniej dwa okresy
b) polega na ocenie skutków zmian poszczególnych elementów sprawozdań finansowych wybranego okresu
c) pozwala określić główne obszary zaangażowania banku
d) jest badaniem sprawozdań za co najmniej dwa okresy
b) polega na ocenie skutków zmian poszczególnych elementów sprawozdań finansowych wybranego okresu
Przykładem systemowego podejścia do zarządzania jakością jest:
d) SERVQUAL
a) six sigma
c) model doskonałości EFQM
b) koncepcja TQM
d) SERVQUAL
a) six sigma
c) model doskonałości EFQM
b) koncepcja TQM
Czynniki wewnętrzne inicjatyw procesowych podejmowanych przez instytucje kredytowe w ostatnich latach to:
c) rozwój technologii informatycznych
b) redukcja kosztów
d) dążenie do zwiększania kwalifikacji kadr
a) konieczność zarządzania ryzykiem operacyjnym
b) redukcja kosztów
a) konieczność zarządzania ryzykiem operacyjnym
Metoda wskaźnika podstawowego, ile wynosi współczynnik przez który mnożymy :
20%
15%
5%
10%
15%
Wybrać poprawny schemat zarządzania ryzykiem operacyjnym:
identyfikacja, ocena, redukcja ryzyka, monitorowanie i raportowanie
u Bywalec identyfikacja, pomiar i limitowanie, monitorowanie, kontrola (w książce chyba też tak jest)
na slajdach identyfikacja, ocena, zapobieganie, monitorowanie
identyfikacja, ocena, redukcja ryzyka, monitorowanie i raportowanie
u Bywalec identyfikacja, pomiar i limitowanie, monitorowanie, kontrola (w książce chyba też tak jest)
na slajdach identyfikacja, ocena, zapobieganie, monitorowanie

Powiązane tematy

#instytucje #kredytowe

Inne tryby