Który czynnik wpływa na decyzje, dotyczące wielkości budżetu promocyjnego? (s.325)
d) wszystkie odpowiedzi są poprawne
Pytanie 82
Skuteczność promocji oznacza: (s. 339)
b) sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który przyczynia się do osiągnięcia celów określonych we wstępnym etapie kształtowania programu promocyjnego
Pytanie 83
Pomiarem efektów jakościowych promocji w sferze poznawczej jest: (s.344)
a) zwiększenie stopnia znajomości marki (poprawna odpowiedź)
Pytanie 84
Podejście ex post: (s.345)
c) wykorzystywane jest do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej
Pytanie 85
Jakie cele promocji mają charakter długookresowy i są realizowane w perspektywie 4-7
lat? (str. 314)
c) Cele strategiczne
Pytanie 86
Który z wymienionych elementów NIE JEST podstawowym elementem identyfikacji
wizualnej? (s. 307)
d. misja przedsiębiorstwa
Pytanie 87
W jakich płaszczyznach można postrzegać cele promocji? (s. 312)
a. ekonomicznej i psychograficznej
Pytanie 88
Podstawę tożsamości i wizerunku stanowi(ą): (odpowiedź str. 303)