Pytania i odpowiedzi

Komunikacja marketingowa abcd

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. abcd
Ilość pytań: 88 Rozwiązywany: 185 razy
Pytanie 61
Cele psychograficzne promocji łączą się z pojęciem: (s. 313)
d) wszystkie odpowiedzi są poprawne
Pytanie 62
Który element stanowi punkt wyjścia analizy i kształtowania programu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem? (s. 300)
c) Charakterystyka roli nadawcy przekazu
Pytanie 63
Które trzy podstawowe komponenty tworzą tożsamość przedsiębiorstwa? (s. 302)
a) Postawa, zachowanie, identyfikacja wizualna
Pytanie 64
Który element jest najbardziej widocznym zewnętrznym elementem tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa? (s. 306)
b) Identyfikacja wizualna
Pytanie 65
Efektywność promocji wiąże się z: (str. 343)
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Pytanie 66
Cele psychograficzne promocji obejmują zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (s.313)
b. nabywcą, przedsiębiorstwem, produktem
Pytanie 67
Właściwa kompozycja narzędzi komunikacji obejmuje: (s.331)
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Pytanie 68
Przedmiotem pomiaru efektów jakościowych może być między innymi sfera zachowań, czyli: (s.345)
c. stopień atrakcyjności przekazu informacyjnego; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru mark
Pytanie 69
Podstawowymi kryteriami klasyfikacji agencji mogą być: (s.356)
b) zakres realizowanych funkcji, wielkość agencji, profil medialny, rynek geograficzny
Pytanie 70
Który z poniższych elementów NIE jest częścią systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? (s. 307
b) Strategie marketingowe
Pytanie 71
Misja przedsiębiorstwa pełni funkcję: (s. 303)
c) Informacyjną i zadaniową
Pytanie 72
Które z poniższych elementów NIE jest wymieniany jako jeden z trzech wyróżniających się cech marketingowych aktywów przedsiębiorstwa? (s. 300)
c) struktura akcjonariatu przedsiębiorstwa
Pytanie 73
Która z poniższych grup NIE jest przykładem wąskiej grupy adresatów w polityce promocji?
b) klienci indywidualni masowego rynku
Pytanie 74
Co stanowi punkt wyjścia analizy i kształtowania programu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem? (s. 300)
c) Charakterystyka roli nadawcy przekazu
Pytanie 75
Czym jest „pion kreatywny” w organizacji wewnętrznej agencji reklamy? (str. 356)
b. Przełożeniem założeń i ustaleń kampanii reklamowej zleceniodawcy w określone kody np. hasła, slogany, obrazy
Pytanie 76
Który z poniższych typów NIE należy do rodzajów agencji komunikacji marketingowej wyspecjalizowanej? (s. 356)
B) Agencje eventowe
Pytanie 77
Która z poniższych czynności stanowi przykład funkcji pomocniczej agencji reklamowej? (s. 353)
C) Wykonywanie opakowań promocyjnych
Pytanie 78
Metoda parytetu konkurencji to przykład metod z grupy: (s. 329)
a) metod pragmatycznych
Pytanie 79
Do III grupy odbiorców audytorium działań promocyjnych firmy należą: (str. 316)
Pytanie 80
Podstawowym elementem systemu identyfikacji wizualnej NIE jest: (s.307)
d) hasło reklamowe