Pytania i odpowiedzi

European BC 2A

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. European BC 2A
Ilość pytań: 121 Rozwiązywany: 3545 razy
Pytanie 101
ASORTYMENT BANKU SPECJALISTYCZNEGO POWINIEN
Być skierowany do wąskiej grupy odbiorców
oferować wąski zakres usług
typowym przykładem banków specjalistycznych są banki hipoteczne oraz banki inwestycyjne
Pytanie 102
BANK W RAMACH MERCHANDISINGU WEWNęTRZNEGO PODEJMUJE DECYZJE W ODNIESIENIU DO:
Kształtowanie wyglądu oddział
aranżacja stref sprzedażowych
reowanie prosprzedażowej atmosfery punktu sprzeda
Pytanie 103
MARKETING STRATEGICZNY CHARAKTERYZUJE:
długofalowy charakter działań (3-5 lat, a niekiedy więcej),
działania o charakterze ogólnym (kierunki działań, wizja, mis
Pytanie 104
KRÓTKOTERMINOWYM CELEM MARKETINGOWYM BANKU MOŻE BYĆ
krótki charakter działań (przeważnie w układzie miesięcznym, do 1 roku),
działania o charakterze szczegółowym (konkretne działania, czynności, zadania).
Pytanie 105
ISTOTĄ BANKOWOŚCI MOBILNEJ JEST:
dostęp do rachunku bankowego poprzez urządzenia mobilne
Pytanie 106
POLECENIE WYPŁATY ZA GRANICĘ MOŻE BYĆ ZREALIZOWANE W FORMIE:
rzelew SWIFT
SEPA
Pytanie 107
SPRZEDAŻ KRZYŻOWA (WIąZANA) W BANKU OZNACZA
maksymalizacja zysku podczas jednej transakcji sprzedaży produktu lub usługi
jest to strategia polegająca na oferowaniu produktów (usług) dodatkowych do zakupionego przez klienta produktu lub nabytej usługi podstawow
Pytanie 108
POJęCIE "FINANSOWY SUPERMARKET" OZNACZA:
miejsce gdzie będzie można załatwić wszystkie sprawy bankowe i finansowe w jednym miejscu, podczas jednej wizyty
Pytanie 109
ODDZIAłY BANKU WYMAGAJą CIąGłEJ MODERNIZACJI Z UWAGI NA: Wysokie tempo postępu technicznego i organizacyjnego.
PRAWDA
Pytanie 110
CZYNNIKIEM KTóRY WPłYWA NA ROZWóJ BANKOWYCH KANAłóW DYSTRYBUCJI JEST Rosnąca konkurencja, postęp w technologiach telekomunikacyjnych oraz rosnące wymagania klientów
PRAWDA
Pytanie 111
REALIZACJA STRATEGII "BANK BLISKO KLIENTA" POWODUJE:
TWORZENIE PLACÓWEK BANKOWYCH NA OSIEDLACH
TWORZENIE PLACÓWEK BANKOWYCH NA DWORCACH KOLEJOWYCH I SUPERMARKETACH
Pytanie 112
ODDZIAŁY BANKU WYMAGAJĄ CIĄGŁEJ MODERNIZACJI Z UWAGI NA:
rozwój technologiczn
dopasowanie placówki do potrzeb klientow
Pytanie 113
DZIAŁANIE ZMIERZAJĄCE DO ROZWOJU "TRADYCYJNEJ" SIECI ODDZIAŁÓW BANKU TO:
bezpośredni kanał dystrybucji.
kanały stacjonarne
rozwoj sieci placowek agencyjnych.
umow franchisingowych
Pytanie 114
Zapotrzebowanie na usługi bankowe zależy od
sytuacji gospodarczej kraju
kultury ekonomicznej
ilości podmiotów gospodarczych
Pytanie 115
POŚREDNIK W KANALE DYSTRYBUCJI PRODUKTU BANKOWEGO TO:
instytucje ubezpieczeniowe
firmy doradztwa finansowego
pośrednicy kredytowi, dealerzy samochodow
developerzy, agencje sprzedaży ratalnej, niebankowe biura maklerskie, niezależni doradcy i pośrednicy finansow
Pytanie 116
Przy wyborze kanałów dystrybucji bank powinien uwzględnić następujące czynniki:
system dystrybucji firm konkurencyjnych,
zasoby banku.
system dystrybucji firm konkurencyjnych,
Pytanie 117
Przy wyborze kanałów dystrybucji bank powinien uwzględnić następujące czynniki:
potrzeby segmentu klientów, którym oferowane są określone produkty,
zasoby banku.
produkt, jego funkcje oraz cenę,
Pytanie 118
WSKAŻ NAJKRÓTSZY KANAŁ DYSTRYBUCJI PRODUKTU/OPERACJI BANKOWEJ "ZAKŁADANIE RACHUNKU OSZCZĘDNOŚCIOWO-ROZLICZENIOWEGO DLA NOWEGO KLIENTA
kanał bezpośredni – placówka banku, internet
Pytanie 119
KANAŁ DYSTRYBUCJI MOBILNEJ WIĄŻE SIĘ Z FUNKCJONOWANIEM:
kanałów zdalnego dostępu do usług bankowych, w tym dostęp za pośrednictwem Internetu, modemu czy telefonu
Pytanie 120
KTóRE Z LOKALIZACJI DYSTRYBUCJI PRODUKTóW BANKOWYCH Są LUB MOGą BYć WYKORZYSTYWANE PRZEZ BANKI JAKO POśREDNI KANAł DYSTRYBUCJI?:
poczta, placowki telekomunikacyjne,
agencje bankowe, placowki partnerski
pośrednicy kredytowi, dealerzy samochodowi, developerzy,
agencje sprzedaży ratalnej, niebankowe biura maklerskie, niezależni doradcy i pośrednicy finansowi, itp.
Pytanie 121
ELEMENTEM PROMOCJI W KONCEPCJI MARKETING-MIX JEST:
Reklama tradycyjna, reklama internetowa
public relations, sprzedaż bezpośrednia,
sponsoring, oraz edukacja

Powiązane tematy

#europeanbc2a