Pytania i odpowiedzi

European BC 2A

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. European BC 2A
Ilość pytań: 121 Rozwiązywany: 3545 razy
Pytanie 81
OPERACJA POLEGAJąCA NA WYDANIU DOKUMENTóW REPREZENTUJąCYCH TOWAR W ZAMIAN ZA ZAPłATę OKREśLONEJ KWOTY PRZEZ IMPORTERA, PRZY ZASTRZE¿ENIU MO¿LIWOśCI ODSTąPIENIA PRZEZ IMPORTERA OD ZAPłATY, TO:
odwołalna akredytywa
Pytanie 82
KTÓRE Z INKAS NAJLEPIEJ ZABEZPIECZA INTERESY EKSPORTERA?
|nieodwołalna akredytywa potwierdzona| Inkaso eksportowe, akredytywa dokumentowa
Pytanie 83
POŁĄCZENIE LOKATY TERMINOWEJ Z INWESTYCJĄ NA RYNKU KAPITAŁOWYM OKREŚLAMY, JAKO:
produkty(lokaty) strukturyzowane.
Pytanie 84
LOKATY, KTÓRYCH OPROCENTOWANIE ROŚNIE WRAZ Z DŁUGOŚCIĄ OKRESU UTRZYMYWANIA LOKATY, TO
lokaty progresywne,
Pytanie 85
ŚRODKI PIENIĘŻNE, GROMADZONE NA RACHUNKACH BANKOWYCH Z OKREŚLONYM TERMINEM PRZECHOWYWANIA, GDZIE W PRZYPADKU NIEDOTRZYMANIA TERMINU PRZECHOWYWANIA DEPOZYTU NASTĘPUJE CZĘŚCIOWA LUB CAŁKOWITA UTRATA ODSETEK, TO:
lokaty terminowe
Pytanie 86
DO PRODUKTóW ZAWIERAJąCYCH MAR¿ę ODSETKOWą, OFEROWANYCH KLIENTOWI INDYWIDUALNEMU, A NALE¿ąCYCH DO GRUPY PASYWóW BANKU ZALICZAMY:
Konta oszczędnościowe,
Lokaty terminowe,
Wykonywanie rozliczeń,
Pytanie 87
CRM CZYLI ZARZąDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM TO:
obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i
Rozwój zyskownych i długotrwałych relacji z wybranymi klientami.
Pytanie 88
BUDOWANIE DłUGOTERMINOWEJ RELACJI Z KLIENTEM POLEGA NA:
Management) obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i ich wartości przez jak najlepsze zaspokojenie indywidualnych potrzeb
Koncentruje się na związanych z obsługą klienta działaniach marketingowych wspomagających efektywność sprzedaży.
Strategie oparte na tym paradygmacie wykorzystują nowoczesne technologie informacyjne
Związanej z „miękkimi” aspektami marketingu, takimi jak komunikacja między ludźmi, dbałość o długoterminową relację (lojalność) klienta.
Pytanie 89
PISEMNE ZOBOWIĄZANIE BANKU DO WYPŁACENIA OKREŚLONEJ KWOTY BENEFICJENTOWI W PRZYPADKU, GDY ZLECENIODAWCA NIE WYWIĄŻE SIĘ ZE SWOICH ZOBOWIĄZAŃ TO:
gwarancja bankowa
Pytanie 90
CYKL ŻYCIA PRODUKTU BANKOWEGO TO OKRES, W KTÓRYM: C
Cykl życia danego produktu bądź usługi obejmuje okres od pierwszej sprzedaży, aż do wycofania go z rynku
Pytanie 91
ELEMENTEM PRODUKTU POSZERZONEGO W PRZYPADKU KREDYTU JEST:
ubezpieczenie kredytu
Pytanie 92
MARKETING NA SZCZEBLU ODDZIAŁÓW OPERACYJNYCH BANKU KONCENTRUJE SIĘ NA:
jakości obsługi klientów banku,
personel bankowy (fachowość, kultura obsługi i umiejętności sprzedażowe),
dostępność placówek obsługi klienta
organizacja obsługi klienta w placówce bankowej,
Pytanie 93
PIERWSZYM ETAPEM W PROCESIE STRATEGICZNEGO PLANOWANIA MARKETINGOWEGO JEST:
Analiza potrzeb Zdefiniowanie rynków docelowych
Pytanie 94
W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ MARKETING-MIX NIE WYSTĘPUJE:
Placówka
Pytanie 95
CALL CENTER JEST:
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
zapewnia całodobowy dostęp do prowadzonych przez bank rachunków oraz uzyskanie różnych informacji związanych z ofertą ban
dodatkowym kanałem sprzedaży
Pytanie 96
BANKOFON:
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
umożliwia klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku
Pytanie 97
UDOSTĘPNIENIE KLIENTOWI DOSTĘPU DO JEGO RACHUNKU ZA POMOCĄ KOMPUTERA LUB BANKOMATU, POS I ŁĄCZA TELEKOMUNIKACYJNEGO W DOWOLNYM CZASIE UMOŻLIWIAJĄ:
kanały mobilne
bankowość elektroniczna.
Pytanie 98
ELEMENTEM PROMOCJI W KONCEPCJI MARKETING-MIX JEST:
Public relation
Marketing bezpośredni
Pytanie 99
ELEMENTEM PROMOCJI W KONCEPCJI MARKETING-MIX JEST:
Reklama
Reklama
Promocja sprzedaży
Sprzedaż osobista
Pytanie 100
MARKETING MIX BANKU (TZW. KONCEPCJA 5 P) TO KOMPOZYCJA NASTĘPUJĄCYCH INSTRUMENTÓW
product – produkt, price – cena,
promotion– promocja, people -pracownicy
place – dystrybucja;

Powiązane tematy

#europeanbc2a