Nauka

Komunikacja marketingowa abcd

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 81
Który czynnik wpływa na decyzje, dotyczące wielkości budżetu promocyjnego? (s.325)
c) koszty wykorzystania poszczególnych instrumentów promotion – mix
b) wielkość zysku, jaki przedsiębiorstwo zamierza zdobyć
a) cykl życia produktu
d) wszystkie odpowiedzi są poprawne
Pytanie 82
Skuteczność promocji oznacza: (s. 339)
b) sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który przyczynia się do osiągnięcia celów określonych we wstępnym etapie kształtowania programu promocyjnego
a) liczbę reklam wyemitowanych w mediach w określonym czasie
c) całkowitą kwotę wydaną na działania promocyjne w danym okresie
d) częstotliwość publikowania postów w mediach społecznościowych
Pytanie 83
Pomiarem efektów jakościowych promocji w sferze poznawczej jest: (s.344)
a) zwiększenie stopnia znajomości marki (poprawna odpowiedź)
c) budowa nowego wizerunku firmy
d) stopień lojalności wobec marki
b) zamiar zakupu promowanego produktu
Pytanie 84
Podejście ex post: (s.345)
b) obejmuje wyłącznie analizę kosztów kampanii bez uwzględniania jej wyników
c) wykorzystywane jest do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej
a) polega na prognozowaniu skuteczności kampanii przed jej rozpoczęciem
d) stosowane jest wyłącznie w fazie planowania strategii marketingowej
Pytanie 85
Jakie cele promocji mają charakter długookresowy i są realizowane w perspektywie 4-7 lat? (str. 314)
d) Cele krótkookresowe
b) Cele operacyjne
a) Cele taktyczne
c) Cele strategiczne
Pytanie 86
Który z wymienionych elementów NIE JEST podstawowym elementem identyfikacji wizualnej? (s. 307)
a. nazwa firmy
c. konstanse promocyjne (np. kompozycja reklamy)
b. logo
d. misja przedsiębiorstwa
Pytanie 87
W jakich płaszczyznach można postrzegać cele promocji? (s. 312)
d. logistycznej i technologicznej
b. operacyjnej
a. ekonomicznej i psychograficznej
c. prawnej i ekonomicznej
Pytanie 88
Podstawę tożsamości i wizerunku stanowi(ą): (odpowiedź str. 303)
c. aktualna kampania reklamowa
a. misja przedsiębiorstwa
b. wizja przedsiębiorstwa
d. trendy