Nauka

European BC 2BBB

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 97
Potrzeby finansowe klientów detalicznych są zróżnicowane, podobnie jak ich charakter, upodobania, oczekiwania i styl ich życia.
prawda
fasz
Pytanie 98
Klienci z zamożniejszych grup wymagają dodatkowo:
zarządzania napływającymi środkami pieniężnymi
kontrolowania posiadanych zobowiąza
zarządzania zobowiązaniami podatkowymi.
Pytanie 99
Klienci znajdujący się powyżej granicy ubóstwa mają pięć fundamentalnych potrzeb finansowych bez względu na swój wiek, dochody i cechy demograficzne. Te podstawowe potrzeby to:
zabezpieczać lub ubezpieczać
zarządza, kontrolować
oszczędzać, inwestować,
płacić, pożyczać
Pytanie 100
Dla klientów detalicznych kluczowe potrzeby finansowe obejmują
pożyczanie
oszczędzanie
inwestowanie
transmisję pieniądza.
Pytanie 101
SEKTOR KLIENTóW DETALICZNYCH W DU¿EJ MIERZE TWORZą OSOBY PRYWATNE, KTóRE MO¿NA PODZIELIć NA NASTęPUJąCE PODSTAWOWE SEGMENTY:
klienci bankowosci prywatnej
indywidualni przedsiebiorcy
klienci bankowosci personalnej
klienci bankowosci masowej
Pytanie 102
Poziom zamożności w sektorze bankowości prywatnej jest zróżnicowany, dlatego też dzieli się ich na:
ultra high-net-worth individuals (ultra HNWI)
very high-net-worth individuals ( very HNWI)
high-net-worth individuals (HNWI)
mega very high-net-worth individuals ( mega HNWI)
Pytanie 103
Sektor klientów detalicznych w dużej mierze tworzą osoby prywatne, które można podzielić na trzy podstawowe segmenty:
klienci bankowosci masowej
klienci bankowosci prywatnej
osoby prywatne
klienci bankowosci personalnej
Pytanie 104
SEKTOR GOSPODARSTW DOMOWYCH jako segment bankowości detalicznej dzieli się na :
klienci bankowosci prywatnej
indywidualni rolnic
osoby prywatne
indywidualni przedsiebiorcy