Nauka

Ekonomia Innowacji i zarządzanie innowacją

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 25
Miernikiem konkurencyjności procesu rozwoju nowego produktu (PRNP) nie jest:
Liczba kooperantów uczestniczących w PRNP
Długość okresu realizacji PRNP i komercjalizacji nowego produktu
Relacja wartość/koszt nowego produktu z punktu widzenia klienta
Próg rentowności PRNP
Pytanie 26
W selekcji idei nowego produktu nie powinni uczestniczyć
Analitycy finansowi
Żadna odpowiedź nie jest poprawna
Pracownicy działu zakupów
Konsumenci
Pytanie 27
Zwiększenie ilościowego progu rentowności może być wynikiem:
Zwiększenia rabatu dla dystrybutorów
Ograniczenia reklamy nowego produktu
Obniżki kosztu stałego
Wzrostu ceny zbytu
Pytanie 28
Strategia kreatywnej imitacji polega na:
Blokującym wprowadzeniu nowego produktu mającym utrudnić penetrację rynku przez lidera
Nielegalnym kopiowaniu innowacji (np. produktu) wprowadzonej przez lidera innowacyjnego
Kierowaniu nowego produktu na inne (niż lider) rynki geograficzne
Wprowadzeniu innowacji o cechach bardziej atrakcyjnych niż rozwiązania lidera
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp