Które z następujących określeń jest FAŁSZYWE? Kierownicy projektów korzystający z metodyki PRINCE2 są zachęcani do ...
... stosowania zdefiniowanej struktury dla delegacji obowiązków, zwierzchnictwa i komunikacji.
... ustalenia specyfikacji wymagań jako warunku wstępnego dla rozpoczęcia projektu.
... składania krótkich sprawozdań dla zarządu podczas regularnych spotkań.
… podzielenia projektu na etapy łatwiejsze w zarządzaniu, w celu dokładniejszego zaplanowania.
... składania krótkich sprawozdań dla zarządu podczas regularnych spotkań.
Które z poniższych NIE jest jednym z czterech kroków techniki planowania opartego na produktach?
Przygotowanie Diagramu Struktury Produktów
Identyfikacja zależności
Przygotowanie Opisu Produktu dla produktu końcowego
Przygotowanie Opisu Produktu dla każdego istotnego produktu
Identyfikacja zależności
W jakiej kolejności następujące elementy pojawiłyby się w cyklu zarządzania ryzykiem?
1) Ocena prawdopodobieństwa i oddziaływania ryzyka.
2) Wyważenie kosztów podjęcia działania odniesionych do prawdopodobieństwa i skutków wynikających z dopuszczenia, że zagrożenie się zmaterializuje.
3) Rejestracja ryzyka.
4) Monitorowanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych w poszukiwaniu zmian statusu
zagrożenia (ryzyka).
2, 1, 4 i 3
4, 3, 1 i 2
2, 4, 3 i 1
3, 1, 2 i 4
3, 1, 2 i 4
Który dokument wymienia główne produkty planu z ich kluczowymi datami dostawy?
Raport z Punktu Kontrolnego
Opis Produktu
Diagram Struktury Produktów
Lista Kontrolna Produktów
Lista Kontrolna Produktów
Co jest konfiguracją końcowego rezultatu projektu?
Opis Produktu
Łączna suma jego produktów
Pojedynczy produkt końcowy
Produkty pośrednie
Łączna suma jego produktów
Która część życia produktu nie stanowi części cyklu życia projektu z perspektywy PRINCE2?
Przekazanie produktu do eksploatacji.
Specyfikacja produktu.
Finalizacja Uzasadnienia Biznesowego.
Ocena wartości produktu po okresie użycia.
Ocena wartości produktu po okresie użycia.
W jakiej kolejności nastąpią te działania dotyczące Zagadnień Projektowych?
1) Ocena wpływu zagadnienia
2) Rejestrowanie zagadnienia
3) Zalecenie kierunku działania
4) Uaktualnienie Rejestru Ryzyka, jeśli zagadnienie dotyczy zidentyfikowanego zagrożenia lub ujawnia nowe zagrożenie