Fiszki

European BC 2A

Test w formie fiszek European BC 2A
Ilość pytań: 121 Rozwiązywany: 3554 razy
OPERACJA POLEGAJąCA NA WYDANIU DOKUMENTóW REPREZENTUJąCYCH TOWAR W ZAMIAN ZA ZAPłATę OKREśLONEJ KWOTY PRZEZ IMPORTERA, PRZY ZASTRZE¿ENIU MO¿LIWOśCI ODSTąPIENIA PRZEZ IMPORTERA OD ZAPłATY, TO:
nieodwołalna akredytywa potwierdzona,
odwołalna akredytywa
nieodwołalna akredytywa potwierdzona,
odwołalna akredytywa
KTÓRE Z INKAS NAJLEPIEJ ZABEZPIECZA INTERESY EKSPORTERA?
nieodwołalna akredytywa potwierdzona,
|nieodwołalna akredytywa potwierdzona| Inkaso eksportowe, akredytywa dokumentowa
Inkaso pocztowe
|nieodwołalna akredytywa potwierdzona| Inkaso eksportowe, akredytywa dokumentowa
POŁĄCZENIE LOKATY TERMINOWEJ Z INWESTYCJĄ NA RYNKU KAPITAŁOWYM OKREŚLAMY, JAKO:
produkty(lokaty) strukturyzowane.
lokaty progresywne,
lokaty elastyczne,
produkty(lokaty) strukturyzowane.
LOKATY, KTÓRYCH OPROCENTOWANIE ROŚNIE WRAZ Z DŁUGOŚCIĄ OKRESU UTRZYMYWANIA LOKATY, TO
produkty strukturyzowane.
lokaty elastyczne,
lokaty progresywne,
lokaty progresywne,
ŚRODKI PIENIĘŻNE, GROMADZONE NA RACHUNKACH BANKOWYCH Z OKREŚLONYM TERMINEM PRZECHOWYWANIA, GDZIE W PRZYPADKU NIEDOTRZYMANIA TERMINU PRZECHOWYWANIA DEPOZYTU NASTĘPUJE CZĘŚCIOWA LUB CAŁKOWITA UTRATA ODSETEK, TO:
Bancassurance,
Konta oszczędnościowe
lokaty terminowe
lokaty terminowe
DO PRODUKTóW ZAWIERAJąCYCH MAR¿ę ODSETKOWą, OFEROWANYCH KLIENTOWI INDYWIDUALNEMU, A NALE¿ąCYCH DO GRUPY PASYWóW BANKU ZALICZAMY:
Wykonywanie rozliczeń,
Usługi maklerskie
Konta oszczędnościowe,
Bancassurance,
Kredyty, Pożyczki,
Lokaty terminowe,
Wykonywanie rozliczeń,
Konta oszczędnościowe,
Lokaty terminowe,
CRM CZYLI ZARZąDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM TO:
Rozwój zyskownych i długotrwałych relacji z wybranymi klientami.
Rozwój zyskownych i krótkotrwałych relacji z wszystkimi klientami.
obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i
Rozwój zyskownych i długotrwałych relacji z wybranymi klientami.
obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i
BUDOWANIE DłUGOTERMINOWEJ RELACJI Z KLIENTEM POLEGA NA:
Management) obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i ich wartości przez jak najlepsze zaspokojenie indywidualnych potrzeb
Koncentruje się na związanych z obsługą klienta działaniach marketingowych wspomagających efektywność sprzedaży.
Strategie oparte na tym paradygmacie wykorzystują nowoczesne technologie informacyjne
Związanej z „miękkimi” aspektami marketingu, takimi jak komunikacja między ludźmi, dbałość o długoterminową relację (lojalność) klienta.
Koncentowanie się na zysku i sprzedaży
Management) obejmuje narzędzia i procesy, których celem jest zbudowanie lojalności klientów i ich wartości przez jak najlepsze zaspokojenie indywidualnych potrzeb
Koncentruje się na związanych z obsługą klienta działaniach marketingowych wspomagających efektywność sprzedaży.
Strategie oparte na tym paradygmacie wykorzystują nowoczesne technologie informacyjne
Związanej z „miękkimi” aspektami marketingu, takimi jak komunikacja między ludźmi, dbałość o długoterminową relację (lojalność) klienta.
PISEMNE ZOBOWIĄZANIE BANKU DO WYPŁACENIA OKREŚLONEJ KWOTY BENEFICJENTOWI W PRZYPADKU, GDY ZLECENIODAWCA NIE WYWIĄŻE SIĘ ZE SWOICH ZOBOWIĄZAŃ TO:
gwarancja kredytowa
gwarancja bankowa
gwarancja pożyczkowa
gwarancja bankowa
CYKL ŻYCIA PRODUKTU BANKOWEGO TO OKRES, W KTÓRYM: C
Cykl życia danego produktu bądź usługi obejmuje okres od wprowadzenia do pierwszej sprzedaży aż do
Cykl życia danego produktu bądź usługi obejmuje okres od pierwszej sprzedaży, aż do wycofania go z rynku
Cykl życia danego produktu bądź usługi obejmuje okres od pierwszej sprzedaży, aż do wycofania go z rynku
ELEMENTEM PRODUKTU POSZERZONEGO W PRZYPADKU KREDYTU JEST:
rachunek kredytowy
odsetki
ubezpieczenie kredytu
marża
ubezpieczenie kredytu
MARKETING NA SZCZEBLU ODDZIAŁÓW OPERACYJNYCH BANKU KONCENTRUJE SIĘ NA:
jakości obsługi klientów banku,
dostępność placówek obsługi klienta
bankowości mobilnej
personel bankowy (fachowość, kultura obsługi i umiejętności sprzedażowe),
organizacja obsługi klienta w placówce bankowej,
jakości obsługi klientów banku,
dostępność placówek obsługi klienta
personel bankowy (fachowość, kultura obsługi i umiejętności sprzedażowe),
organizacja obsługi klienta w placówce bankowej,
PIERWSZYM ETAPEM W PROCESIE STRATEGICZNEGO PLANOWANIA MARKETINGOWEGO JEST:
Analiza okazji rynkowych Potencjał rynkowy i cykl życia produktu
Segmentacja rynku Wybór rynków docelowych Pozycjonowanie oferty
Analiza konkurencji Poszukiwanie przewagi konkurencyjne
Analiza potrzeb Zdefiniowanie rynków docelowych
Analiza potrzeb Zdefiniowanie rynków docelowych
W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ MARKETING-MIX NIE WYSTĘPUJE:
Produkt
Placówka
Cena
Promocja
Dystrybucja
Placówka
CALL CENTER JEST:
zapewnia całodobowy dostęp do prowadzonych przez bank rachunków oraz uzyskanie różnych informacji związanych z ofertą ban
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
aplikacja mobilna zapewnia całodobowy dostęp do prowadzonych
dodatkowym kanałem sprzedaży
zapewnia całodobowy dostęp do prowadzonych przez bank rachunków oraz uzyskanie różnych informacji związanych z ofertą ban
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
dodatkowym kanałem sprzedaży
BANKOFON:
aplikacja mobilna
umożliwia klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
umożliwia klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
UDOSTĘPNIENIE KLIENTOWI DOSTĘPU DO JEGO RACHUNKU ZA POMOCĄ KOMPUTERA LUB BANKOMATU, POS I ŁĄCZA TELEKOMUNIKACYJNEGO W DOWOLNYM CZASIE UMOŻLIWIAJĄ:
kanały tradycyjne
kanały mobilne
bankowość elektroniczna.
kanały mobilne
bankowość elektroniczna.
ELEMENTEM PROMOCJI W KONCEPCJI MARKETING-MIX JEST:
Placówka
Public relation
Marketing bezpośredni
Pracownicy
Public relation
Marketing bezpośredni
ELEMENTEM PROMOCJI W KONCEPCJI MARKETING-MIX JEST:
Reklama
Placówka,
Reklama
Pracownicy
Promocja sprzedaży
Sprzedaż osobista
Reklama
Reklama
Promocja sprzedaży
Sprzedaż osobista
MARKETING MIX BANKU (TZW. KONCEPCJA 5 P) TO KOMPOZYCJA NASTĘPUJĄCYCH INSTRUMENTÓW
product – produkt, price – cena,
promotion– promocja, people -pracownicy
place – dystrybucja;pretty- schludność
place – dystrybucja;
perfect– doskonałość, price – cena,
product – produkt, price – cena,
promotion– promocja, people -pracownicy
place – dystrybucja;

Powiązane tematy

#europeanbc2a

Inne tryby