Strona 10

Komunikacja marketingowa abcd

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 73
Która z poniższych grup NIE jest przykładem wąskiej grupy adresatów w polityce promocji?
a) pośrednicy w kanałach dystrybucji
c) osoby publiczne i liderzy opinii
d) pracownicy służb publicznych i instytucji
b) klienci indywidualni masowego rynku
Pytanie 74
Co stanowi punkt wyjścia analizy i kształtowania programu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem? (s. 300)
c) Charakterystyka roli nadawcy przekazu
a) Budżet promocyjny
d) Segmentacja rynku docelowego
b) Wybór mediów reklamowych
Pytanie 75
Czym jest „pion kreatywny” w organizacji wewnętrznej agencji reklamy? (str. 356)
a. Przełożeniem wyników pracy zespołów kreatywnych na konkretny produkt np. film reklamowy.
b. Przełożeniem założeń i ustaleń kampanii reklamowej zleceniodawcy w określone kody np. hasła, slogany, obrazy
d. Przełożeniem innowacyjnych metod zarządzania finansami na kreatywne rozwiązania w celu optymalizacji budżetu firmy.
c. Przełożeniem wyników badań w twórczy sposób na nowe rozwiązania polepszające organizację wewnętrzną firmy. d. Przełożeniem innowacyjnych
Pytanie 76
Który z poniższych typów NIE należy do rodzajów agencji komunikacji marketingowej wyspecjalizowanej? (s. 356)
B) Agencje eventowe
C) Domy mediowe
A) Agencje interaktywne
D) Agencje reklamy (agencje ATL)
Pytanie 77
Która z poniższych czynności stanowi przykład funkcji pomocniczej agencji reklamowej? (s. 353)
C) Wykonywanie opakowań promocyjnych
B) Zakup czasu antenowego w telewizji
A) Opracowanie hasła reklamowego
D) Tworzenie budżetu kampanii reklamowej
Pytanie 78
Metoda parytetu konkurencji to przykład metod z grupy: (s. 329)
d) metod eksperymentalnych
a) metod pragmatycznych
b) metod analitycznych
c) metod zadaniowych
Pytanie 79
Do III grupy odbiorców audytorium działań promocyjnych firmy należą: (str. 316)
a) pośrednicy, dostawcy, kooperanci, konkurenci...
c) właściciele (akcjonariusze), media, instytucje władzy centralnej...
d) taka grupa nie istnieje
b) nabywcy
Pytanie 80
Podstawowym elementem systemu identyfikacji wizualnej NIE jest: (s.307)
d) hasło reklamowe
c) znaki bazowe
a) nazwa firmy
b) logo przedsiębiorstwa