Strona 9

Komunikacja marketingowa abcd

Pytanie 65
Efektywność promocji wiąże się z: (str. 343)
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
c. maksymalizacji efektów przy danych nakładach
b. minimalizacji nakładów przy założonym poziomie efektów
a. sposobem alokacji budżetu promocyjnego
Pytanie 66
Cele psychograficzne promocji obejmują zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (s.313)
b. nabywcą, przedsiębiorstwem, produktem
d. odbiorcą, produktem, przedsiębiorstwem
a. nabywcą, odbiorcą, przedsiębiorstwem
c. nabywcą, odbiorcą, produktem
Pytanie 67
Właściwa kompozycja narzędzi komunikacji obejmuje: (s.331)
d. wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
a. przyjęcie celów polityki komunikacji
c. określenie budżetu promocji
b. wybranie segmentu rynku
Pytanie 68
Przedmiotem pomiaru efektów jakościowych może być między innymi sfera zachowań, czyli: (s.345)
a. stopień atrakcyjności przekazu promocyjnego; budowa nowego image, wizerunku firmy; zamiar zakupu promowanego produktu
b. poprawa (lub utrzymanie) dotychczasowego wizerunku przedsiębiorstwa; spontaniczne preferencje wyboru marki; budowa nowego image, wizerunku firmy
c. stopień atrakcyjności przekazu informacyjnego; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru mark
d. poprawa (lub utrzymanie) dotychczasowego wizerunku przedsiębiorstwa; zamiar zakupu promowanego produktu; spontaniczne preferencje wyboru marki
Pytanie 69
Podstawowymi kryteriami klasyfikacji agencji mogą być: (s.356)
a) wielkość agencji, nazwa agencji, środowisko agenc
b) zakres realizowanych funkcji, wielkość agencji, profil medialny, rynek geograficzny
d) profil medialny, rozpoznawalność, ilość pracowników, nazwa agencji
c) zakres realizowanych funkcji, zarząd agencji, ocena klientów
Pytanie 70
Który z poniższych elementów NIE jest częścią systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? (s. 307
a) Logo i logotyp
d) Konstanse promocyjne
b) Strategie marketingowe
c) Nazwa firmy
Pytanie 71
Misja przedsiębiorstwa pełni funkcję: (s. 303)
c) Informacyjną i zadaniową
a) Wyłącznie informacyjną
d) Kontrolną
b) Wyłącznie zadaniową
Pytanie 72
Które z poniższych elementów NIE jest wymieniany jako jeden z trzech wyróżniających się cech marketingowych aktywów przedsiębiorstwa? (s. 300)
d) aktywa rynkowej pozycji przedsiębiorstwa, związane w sferze: makro- i mikrootoczenia.
b) zasoby wytwórcze, przedsiębiorstwo
c) struktura akcjonariatu przedsiębiorstwa
a) jakość systemu zarządzania firmą
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp