Strona 7

Komunikacja marketingowa abcd

Pytanie 49
Które podejście służy do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej? (s. 347)
C) Pretesting
D) PR
B) Ex post
A) Ex ante
Pytanie 50
Która z metod umożliwia pomiar reakcji organizmu na przekaz promocyjny za pomocą testów skórno-galwanicznych? (s. 349)
D) Ankiety online
C) Testy fizjologiczne
A) Testy psychologiczne
B) Wywiady bezpośrednie
Pytanie 51
Które z poniższych narzędzi jest wykorzystywane do oceny skuteczności komunikacji marketingowej w środowisku internetowym? (s. 348)
D) Wszystkie odpowiedzi są poprawne
A) Liczba użytkowników strony internetowej
B) Rozmowy sprzedażowe w sklepie stacjonarnym
C) Tradycyjna reklama prasowa
Pytanie 52
Czym jest promocja pulsacyjna? (s. 335)
c) Promocja realizowana wyłącznie w mediach społecznościowych i opierająca się na wirusowym marketingu.
d) Promocja realizowana wyłącznie w okresach świątecznych i dniach ustawowo wolnych od pracy, bez możliwości zastosowania w innych momentach roku.
a) Promocja realizowana regularnie, bez przerwy w pewnym okresie
b) Promocja realizowana w nieregularnych odstępach czasu, przy czym skala tej nierównomierności może przybrać różnorodne formy
Pytanie 53
Do przedmiotów oceny kampanii promocyjnej NIE należą: (s. 347)
c) Jakość produktu/usługi
a) Zachowania nabywców
d) Media-środki komunikacji
b) Efekty sprzedażowe
Pytanie 54
Podstawowymi elementami systemu identyfikacji wizualnej NIE są: (s. 307)
d) Konstanse produktowe
a) Nazwa firmy
b) Logo i logotyp
c) Znaki bazowe
Pytanie 55
Etap budowy skutecznej komunikacji według Ph. Kotlera i K.L. Kellera to: (s. 311)
a) Sformułowanie komunikatów
b) Sformułowanie promocji
c) Określenie celów docelowego audytorium
d) Wybór kanałów dystrybucji
Pytanie 56
Audytorium działań promocyjnych przedsiębiorstwa tworzą: (s. 316)
a) Grupa I - pośrednicy, grupa II – nabywcy, grupa III – właściciele
c) Grupa I – nabywcy, grupa II – właściciele, grupa III – pośrednicy
b) Grupa I – nabywcy, grupa II – pośrednicy, grupa III – właściciele
d) Grupa I – właściciele, grupa II – nabywcy, grupa III - pośrednicy
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp