Strona 6

Komunikacja marketingowa abcd

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 41
Który z komponentów NIE należy do tożsamości przedsiębiorstwa? (s. 302)
c) identyfikacja wizualna
a) postawa
b) zachowanie
d) strategia sprzedaży
Pytanie 42
W jakim horyzoncie czasowym rozpatruje się cele taktyczne? (s. 314)
b) średniookresowym
c) krótkookresowym
a) długookresowym
d) ciągłym (bez określonego horyzontu czasowego
Pytanie 43
Który z elementów NIE jest podstawową funkcją misji przedsiębiorstwa według P. Druckera? (s. 303)
b) Uwiarygadniająca
c) Integrująca
d) Motywacyjna
a) Stabilizująca
Pytanie 44
Co zaliczamy do znaczących aktywów marketingowych przedsiębiorstwa? (s. 301)
b) system zarządzania wiedzą
d) wszystkie powyższe
a) kapitał intelektualny
c) kulturę organizacyjną
Pytanie 45
Jaką funkcję pełni misja przedsiębiorstwa w kontekście jego wizerunku?
a) Określa jakie produkty firma oferuje na rynku
c) Definiuje powód istnienia przedsiębiorstwa i pełnioną rolę jego interesariuszy
b) Służy wyłącznie jako element strategii marketingowej
d) Nie ma żadnego wpływu na strategię firmy
Pytanie 46
Które z podanych wymiarów obejmuje misja organizacji? (s.304)
c. Wymiary tożsamości i filozofii firmy, podstawowych wartości funkcjonowania, kluczowych czynników sukcesu
a. Wymiary tożsamości i filozofii organizacji, domeny działalności, wyobrażenia o przyszłości firmy
b. Wymiary ilości potrzebnych czynników produkcji, podstawowych wartości funkcjonowania, tożsamości i filozofii firmy
d. Wymiary domeny działalności, ilości potrzebnych czynników produkcji, wyobrażenia o przyszłości firmy
Pytanie 47
Jakie są podstawowe elementy identyfikacji wizualnej firmy (s.307)
a. Nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe, konstanse promocyjne
b. Logo i logotyp, aktorzy wykorzystywani w reklamach, znaki bazowe, kadra zarządzająca
d. Konstanse promocyjne, nazwa firmy, logo i logotyp, używane platformy społecznościowe
c. Rodzaj gadżetów reklamowych, nazwa firmy, kadra zarządzająca, logo i logotyp
Pytanie 48
Kampania promocyjna może być realizowana przez przedsiębiorstwo na następujące sposoby: (s. 351)
d) Wszystkie powyższe są poprawne
a) Wyłącznie we własnym zakresie przez odpowiednie komórki marketingowe
c) poprzez zakup usług promocyjnych w niezależnych przedsiębiorstwach– agencjach reklamy
b) Częściowo własnymi siłami, powierzając na zewnątrz pewną część działań promocyjnych