Strona 5

Komunikacja marketingowa abcd

Pytanie 33
Funkcja informacyjna misji wyrażona może być poprzez: (s. 303)
c) Ostrzeżenie konkurencji przez nagłośnienie swojej aktywności rynkowej lub ekspansji na nowe rynki,
a) Zapewnienie stałości przedsiębiorstwa
b) Spójność działań na wszystkich poziomach strategicznym i operacyjnym,
d) Działania przedsiębiorstwa przed opinią publiczną.
Pytanie 34
Tożsamość przedsiębiorstwa to: (s. 302)
B) w jaki sposób przedsiębiorstwo definiuje się poprzez „ja” oraz „my”
C) wizerunek firmy kreowany przez wspólników
A) jak przedsiębiorstwo jest postrzegane przez klienta
D) to poszczególne cechy firmy, w których skład nie wchodzi samowizerunek
Pytanie 35
Zasadnicze wymiary misji organizacji obejmuje: 1) tożsamość i filozofia organizacji 2) podstawowe wartości funkcjonowania 3) domeny działalności 4) kluczowe czynniki sukcesu. Odpowiedź prawidłowa to: (s. 304)
B)1 i 3
D) Wszystkie
C) Wszystkie z wyjątkiem podpunktu "2"
A)1 i 2
Pytanie 36
Wśród etapów budowy skutecznej komunikacji Ph. Kotlet i K.L. Keller NIE wyróżniają: (s. 311)
d) mierzenie skuteczności
b) losowy dobór odbiorców komunikatu
a) określenie celów procesu komunikacji
c) wybór kanału komunikacji
Pytanie 37
Do głównych funkcji agencji reklamy NIE zalicza się: (s. 353)
a) przygotowanie promocji
d) kształtowanie promocyjnych funkcji opakowań
b) rozliczenia finansowe
c) kontrola realizacji
Pytanie 38
Decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji obejmują cztery obszary zagadnień, pozostające wobec siebie we wzajemnych powiązaniach: (s. 339)
b) Wybór kanałów promocji, określenie grupy docelowej, analiza rynku, tworzenie strategii personalizacji.
d) Planowanie działań PR, ocena rentowności produktów, prognozowanie trendów rynkowych, wdrażanie nowych produktów.
c) Pole percepcji (terminologię), przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
a) Określenie celów promocji, ustalenie budżetu, analiza danych o konkurencji, monitorowanie zmian w branży.
Pytanie 39
W jakiej płaszczyźnie można rozpatrywać cele promocji w pierwszym wymiarze? (s. 313)
c) administracyjnej
d) estetycznej
a) ekonomicznej
b) technicznej
Pytanie 40
Ocena efektów polityki promocji jest zagadnieniem: (s. 337)
a) Subiektywnym i złożonym
d) Wieloaspektowym i jednorodnym
b) Jednorodnym i subiektywnym
c) Złożonym i wieloaspektowym
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp