Strona 4

Komunikacja marketingowa abcd

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 25
Funkcja informacyjna misji organizacji obejmuje: (s. 304)
c) Wskazanie sposobów optymalizacji kosztów produkcji
d) Zdefiniowanie procedur operacyjnych
b) Określenie struktury organizacyjnej firmy
a) Identyfikację zakresu potrzeb, które przedsiębiorstwo zamierza zaspokajać
Pytanie 26
Cele promocji w pierwszym wymiarze można rozpatrywać na płaszczyznach: (s. 312
c) Operacyjnej i reklamowej
a) Ekonomicznej i psychograficznej
b) Strategicznej i taktycznej
d) Finansowej i operacyjnej
Pytanie 27
Do podstawowych elementów identyfikacji wizualnej zalicza się między innymi: (s. 307)
c. Mailing, reklama radiowa, influencer marketing, sponsoring
a. logo, logotyp, nazwa firmy, znaki bazowe, konstanse promocyjne
d. Motywacja pracowników, struktura organizacyjna, kodeks etyczny, model sprzedaży
b. Strategia cenowa, targetowanie, analiza SWOT, CRM
Pytanie 28
W jakich dwóch aspektach należy rozstrzygnąć cele komunikacji? (s. 311)
c. W aspekcie technologicznym i sprzedażowym
d. W aspekcie geograficznym i budżetowym
b. W aspekcie prawnym i logistycznym
a. W aspekcie wymiaru i horyzontu
Pytanie 29
Które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe w kontekście drugiego etapu kształtowania programu promocji? (s. 316)
d. Drugi etap dotyczy jedynie wyboru kanałów dystrybucji.
b. Celem drugiego etapu jest precyzyjne określenie odbiorców działań promocyjnych oraz strategii (form i sposobu dotarcia do nich z przekazem promocyjnym) (
c. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa pomija analizę segmentów rynku.
a. Etap drugi polega głównie na ustalaniu budżetu kampanii reklamowej.
Pytanie 30
Do metod finansowania komunikacji, zarówno występujących w literaturze, jak i spotykanych w praktyce, NIE należy zaliczyć: (s. 325)
c) metod opartych na automatyzacji decyzji budżetowych (
d) metod zorientowanych na osiągnięcie założonego celu.
a) metod teoretycznych
b) metod pragmatycznych
Pytanie 31
Do rodzajów agencji reklamowych należy zaliczyć: (s. 353-354)
b) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
d) wszystkie odpowiedzi są fałszywe
c) agencje half service
a) agencje outside of the house
Pytanie 32
Do metod pragmatycznych finansowania komunikacji NIE należy: (s. 329)
d) Parytet konkurencji.
c) Budowanie modeli zależności marketingowych,
b) Możliwości finansowe,
a) Procentowa relacja do wartości sprzedaży lub zysku,