Strona 11

Komunikacja marketingowa abcd

Pytanie 81
Który czynnik wpływa na decyzje, dotyczące wielkości budżetu promocyjnego? (s.325)
c) koszty wykorzystania poszczególnych instrumentów promotion – mix
b) wielkość zysku, jaki przedsiębiorstwo zamierza zdobyć
a) cykl życia produktu
d) wszystkie odpowiedzi są poprawne
Pytanie 82
Skuteczność promocji oznacza: (s. 339)
d) częstotliwość publikowania postów w mediach społecznościowych
b) sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który przyczynia się do osiągnięcia celów określonych we wstępnym etapie kształtowania programu promocyjnego
a) liczbę reklam wyemitowanych w mediach w określonym czasie
c) całkowitą kwotę wydaną na działania promocyjne w danym okresie
Pytanie 83
Pomiarem efektów jakościowych promocji w sferze poznawczej jest: (s.344)
a) zwiększenie stopnia znajomości marki (poprawna odpowiedź)
c) budowa nowego wizerunku firmy
d) stopień lojalności wobec marki
b) zamiar zakupu promowanego produktu
Pytanie 84
Podejście ex post: (s.345)
c) wykorzystywane jest do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej
d) stosowane jest wyłącznie w fazie planowania strategii marketingowej
a) polega na prognozowaniu skuteczności kampanii przed jej rozpoczęciem
b) obejmuje wyłącznie analizę kosztów kampanii bez uwzględniania jej wyników
Pytanie 85
Jakie cele promocji mają charakter długookresowy i są realizowane w perspektywie 4-7 lat? (str. 314)
c) Cele strategiczne
b) Cele operacyjne
d) Cele krótkookresowe
a) Cele taktyczne
Pytanie 86
Który z wymienionych elementów NIE JEST podstawowym elementem identyfikacji wizualnej? (s. 307)
c. konstanse promocyjne (np. kompozycja reklamy)
d. misja przedsiębiorstwa
b. logo
a. nazwa firmy
Pytanie 87
W jakich płaszczyznach można postrzegać cele promocji? (s. 312)
c. prawnej i ekonomicznej
a. ekonomicznej i psychograficznej
b. operacyjnej
d. logistycznej i technologicznej
Pytanie 88
Podstawę tożsamości i wizerunku stanowi(ą): (odpowiedź str. 303)
c. aktualna kampania reklamowa
d. trendy
b. wizja przedsiębiorstwa
a. misja przedsiębiorstwa
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp