Strona 2

Komunikacja marketingowa abcd

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 9
Na czym powinna być oparta promocja w niszy (s. 321)
C) Wysoka jakość produktu
B) Niska specjalizacja i brak oryginalności
A) Głęboka specjalizacja i niezwykła oryginalność
D) Niska jakość produktu
Pytanie 10
Który czynnik można zaliczyć do uwarunkowań zewnętrznych komunikacji marketingowej? (s. 337
a) Warunki atmosferyczne
d) Budżet domowy nabywcy
c) Wysokość podatku dochodowego
b) Kształt produktu
Pytanie 11
Co może być efektem nieudanej kampanii promocyjnej? (s. 339)
d) zwiększenie współpracy z konkurencją
c) "przejście" konsumentów do konkurencji
a) wzrost sprzedaży
b) wzrost zaufania klientów
Pytanie 12
Jakie obszary zagadnień obejmują decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji? str.338
B. Pole recepcji, przedmiot oceny, analiza procesów, uwarunkowania.
A. Metody recepcji, uwarunkowania metod, metodyka postępowania
D. Wszystkie odpowiedzi są błędne
C. Pole recepcji, przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
Pytanie 13
Własny obraz, jaki przedsiębiorstwo zamierza przekazać na rynek, do otoczenia społecznoekonomicznego w procesie komunikacji, to: (strona 302)
c) Misja przedsiębiorstwa
a) Tożsamość przedsiębiorstwa
d) Wizja przedsiębiorstwa
b) Image przedsiębiorstwa
Pytanie 14
Cele promocji w wymiarze pierwszym można rozpatrywać na płaszczyznach: (strona 312)
c) Ekonomicznej i psychograficznej
a) Ekonomicznej i taktycznej
d) Operacyjnej i psychograficznej
b) Strategicznej i psychograficznej
Pytanie 15
Podejście ex ante: (strona 345)
b) Wykorzystuje się do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii.
d) Opiera się na badaniach na kilku rynkach próbnych, na których bada się potencjalne efekty promocji.
c) Opiera się na badaniach jakościowych na dużej próbie.
a) Jest wstępną oceną atrakcyjności, poprawności i skuteczności projektowanych działań promocyjnych
Pytanie 16
Na kształtowanie misji wywiera wpływ wiele elementów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Najważniejsze z nich to: (strona 304)
d) preferencje konsumentów, kreatywność i spontaniczne pomysły zespołu, historia firmy, zmiany strategii konkurencji
b) zamierzenia i oczekiwania właścicieli, kompetencje kadry menedżerskiej (np. kreatywność, skłonność do ryzyka), zasoby firmy, historia firmy
c) losowe wydarzenia na rynku, indywidualne przekonania zatrudnionych, zasoby firmy, subiektywne emocje właścicieli
a) indywidualne decyzje pracowników, trendy w mediach społecznościowych, kompetencje menedżerów, opinie i doświadczenia klientów