Strona 5

SLP

Pytanie 33
Jaki procent dzieci z autyzmem w wieku 9 lat jest niewerbalnych?
13-20%
25-30%
35-40%
5-10%
Pytanie 34
Która z poniższych cech charakteryzuje ADHD w klasyfikacji ICD-11?
Opóźniony rozwój mowy
Niski poziom inteligencji
Nadmierna aktywność ruchowa
Deficyty w gramatyce
Pytanie 35
Co najlepiej przewiduje pozytywne wyniki u dzieci z autyzmem?
Wysoki poziom IQ
Wczesna diagnoza ADHD
Obecność mowy przed 5. rokiem życia
Intensywne terapie behawioralne
Pytanie 36
Które z poniższych zaburzeń jest związane z największymi problemami w sferze pragmatyki językowej?
ADHD
Dysleksja
Zespół Downa
Zespół Williamsa
Pytanie 37
Co charakteryzuje język dzieci z zespołem Downa?
Bardzo szybki rozwój słownictwa
Intaktny rozwój pragmatyki
Problemy z inteligibilnością
Płynność mowy
Pytanie 38
Co odróżnia dzieci z ADHD od dzieci z autyzmem w kontekście komunikacji?
Intensywne wykorzystanie gestów u dzieci z ADHD
Większe trudności z gramatyką u dzieci z ADHD
Brak deficytów w formie języka u dzieci z ADHD
Znaczne opóźnienia mowy u dzieci z ADHD
Pytanie 39
Który obszar jest najmniej dotknięty u dzieci z dysleksją?
Kompetencje arytmetyczne
Umiejętność czytania
Rozwój mowy
Pamięć robocza
Pytanie 40
Jakie techniki są najczęściej stosowane w terapii Parkinsona?
Programy edukacyjne
Terapie głosowe
Psychoterapia
Leki poprawiające pamięć
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp