Strona 10

PROCESY

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 73
Jaki jest kierunek obalania drzew przy stosowaniu procesorów zrywkowo-okrzesująco manipulacyjnych?
w kierunku przeciwnym do szlaku zrywkowego
po warstwicy
w kierunku do głowicy procesora
Pytanie 74
Najczęściej stosowane technologie pozyskania drewna w Polsce charakteryzują się poziomem techniki:
ręczno-maszynowym, maszynowym lub automatycznym
ręczno-maszynowym, ręcznym lub maszynowym
maszynowym, ręczno-maszynowym lub półautomatycznym
Pytanie 75
W których miejscach w lesie występują największe uszkodzenia od zrywki linowej?
w terenie pod liną nośną
na stacji górnej kolejki
na stacji dolnej kolejki
Pytanie 76
ExTe com 90 to:
System automatycznego zabezpieczania ładunków na pojazdach wywozowych
System sterowania żurawiem z kabiny pojazdu
System ruchomej podłogi wyładowczej
Pytanie 77
Czas przejazdów maszyny pomiędzy zadaniami (np. w przypadku harwestera pomiędzy powierzchniami manipulacyjnymi) jest zaliczany do:
całkowitego czasu realizacji zadań na danym obszarze
czasu niewykorzystanego
operacyjnego czasu pracy
Pytanie 78
Z jakich względów firmy leśne nie przystępują do certyfikacji w systemie ISO?
jest to bardzo skomplikowany i drogi sposób certyfikacji
firmy leśne nie są w stanie sprostać wymogom systemu w zakresie bezpieczeństwa pracy
ten system nie nadaje się do certyfikacji firm leśnych
Pytanie 79
Prawidłowo zaprojektowana i wykorzystywana sieć szlaków operacyjnych i dróg leśnych stanowi element zarządzania jakością w pozyskiwaniu drewna w zakresie jakości
wyliczając średnią z wszystkich pomiarów
wyliczając średnią z pomiaru maksymalnego i minimalnego
Pytanie 80
Zdaniem wielu autorów m.in. (Eriksson i Björheden 1989, Vartiamäki et al. 2006) można oczekiwać, że
wykorzystując metody programowania liniowego, obliczone wyniki wykazały ze bezpośrednie dostawy paliwa do zakładu były najbardziej ekonomiczne, ponieważ dodatkowy koszt poprawy jakości paliwa i bezpiecznych dostaw nie opłaca się
obie odpowiedzi są prawdziwe
integracja terminali w łańcuchu dostaw skutkuje wyższymi kosztami całkowitymi