Strona 10

European BC 2BBB

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 73
Skuteczność walki z praniem brudnych pieniędzy zapewnia sposób organizacji przez
Ministra Finansów
Komisje Nadzoru Finansowego
Generalnego Inspektora Informacji Finansowej
Pytanie 74
Proces CDD można podzielić na 3 powiązane ze sobą etapy:
wstępną ocenę klienta,
program „Poznaj swojego klienta”,
stałe monitorowanie klienta oraz prowadzonej przez niego działalności
dodatkową ocenę klienta,
Pytanie 75
Polityka Customer Due Diligence stosowana jest
wobec wszystkich partnerów biznesowych
wobec wybranych partnerów biznesowych
Pytanie 76
Polityka Customer Due Diligence stosowana jest
wobec wszystkich klientów
tylko wobec nowych klientów
tylko wobec obecnych klientów
Pytanie 77
Procedura „Poznaj swojego klienta” jest jednym z elementów szerszej polityki
Customer Due Diligence
Senior Managers Regime
100 point check
Pytanie 78
Polecenie przelewu pozwala przesyłać środki pieniężne w walucie euro do banków funkcjonujących na terenie 34 krajów europejskich (Unia Europejska oraz Islandia, Liechtenstein, Monako, Norwegia, San Marino i Szwajcaria) to
SEPA
ELIXIR
SWIFT
Pytanie 79
Obrót bezgotówkowy występuje jedynie wówczas, gdy obie strony płatności posiadają rachunki bankowe i na każdym etapie cyklu rozliczeniowego, zarówno po stronie dłużnika, jak i wierzyciela, transfer środków przybiera formę zapisu na rachunkach bankowych,
PRAWDA
FAŁSZ
Pytanie 80
Rozliczeniagotówkowe to:
polecenie przelewu ■■ polecenie zapłaty
■■ czek rozrachunkowy ■■ karta płatnicza
■■ wypłata gotówki z rachunku
■■ czek gotówkowy ■■ wpłata gotówki na rachunek wierzyciela