Strona 12

European BC 2BBB

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 89
WEDłUG KRYTERIUM DOCHODOWEGO KLIENTóW DETALICZNYCH MO¿NA PODZIELIć NA:
klienta średniozamożnego – mającego wyższe dochody, zatem obsługa tej grupy jest już dla banków opłacalna
klienta instytucjonalnego (tzw. VIP) – stanowiącego dla banku najbardziej zyskowną grupę, mającymi odmienne potrzeby w realizacji usług niż klienci z pozostałych sektorów
lienta masowego – dysponującego stosunkowo niskimi dochodami i korzystającego z tradycyjnych usług bankowych
klienta bardzo zamożnego (tzw. VIP) – stanowiącego dla banku najbardziej zyskowną grupę, mającymi odmienne potrzeby w realizacji usług niż klienci z pozostałych sektorów
Pytanie 90
osoby młode, samotne lub zakładające rodzinę, uczące się bądź rozpoczynające karierę zawodową To kryterium
behawioralne
demograficzne
społeczno-ekonomiczne
Pytanie 91
dochód, wykształcenie, zawód, tradycje, pochodzenie narodowościowe, religia, rasa, język, sposób życia To kryterium
behawioralne
społeczno-ekonomiczne
demograficzne
Pytanie 92
postawy wobec pieniędzy, osobowość, przywiązanie do banku, intensywność korzystania z usług bankowych, oczekiwania wobec sposobu świadczenia usług, intensywność korzystania z usług bankowych, postrzegane korzyści, reakcje na środki marketingowe. To kryterium
społeczno-ekonomiczne
demograficzne
behawioralne
Pytanie 93
Metoda FRAT dotyczy:
wartości monetarnej (A)
aktualności zakupowych (R)
szybkości (F)
częstotliwości (F)
typu zakupowanych usług (T)
Pytanie 94
Metoda RFM dotyczy:
szybkości (F)
aktualności zakupowych (R)
częstotliwości (F)
wartości monetarnej (M)
Pytanie 95
Ideą modelu RFM jest ocena klienta w świetle trzech parametrów:
jak często klient realizuje operacje,
kiedy ostatnio klient dokonał operacji bankowej,
jaka jest zasobność portfela klienta
status społeczny klienta
Pytanie 96
system klasyfikacji RFM (Recency, Frequency and Monetary), bazujący na
informacjach opartych na historii inwestycyjnej i oszczędnosciowej
informacjach opartych na historii kredytowej
informacjach opartych na historii dokonywanych operacji