Strona 12

European BC 2A

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 89
PISEMNE ZOBOWIĄZANIE BANKU DO WYPŁACENIA OKREŚLONEJ KWOTY BENEFICJENTOWI W PRZYPADKU, GDY ZLECENIODAWCA NIE WYWIĄŻE SIĘ ZE SWOICH ZOBOWIĄZAŃ TO:
gwarancja kredytowa
gwarancja bankowa
gwarancja pożyczkowa
Pytanie 90
CYKL ŻYCIA PRODUKTU BANKOWEGO TO OKRES, W KTÓRYM: C
Cykl życia danego produktu bądź usługi obejmuje okres od pierwszej sprzedaży, aż do wycofania go z rynku
Cykl życia danego produktu bądź usługi obejmuje okres od wprowadzenia do pierwszej sprzedaży aż do
Pytanie 91
ELEMENTEM PRODUKTU POSZERZONEGO W PRZYPADKU KREDYTU JEST:
ubezpieczenie kredytu
marża
rachunek kredytowy
odsetki
Pytanie 92
MARKETING NA SZCZEBLU ODDZIAŁÓW OPERACYJNYCH BANKU KONCENTRUJE SIĘ NA:
dostępność placówek obsługi klienta
organizacja obsługi klienta w placówce bankowej,
bankowości mobilnej
jakości obsługi klientów banku,
personel bankowy (fachowość, kultura obsługi i umiejętności sprzedażowe),
Pytanie 93
PIERWSZYM ETAPEM W PROCESIE STRATEGICZNEGO PLANOWANIA MARKETINGOWEGO JEST:
Analiza okazji rynkowych Potencjał rynkowy i cykl życia produktu
Analiza potrzeb Zdefiniowanie rynków docelowych
Analiza konkurencji Poszukiwanie przewagi konkurencyjne
Segmentacja rynku Wybór rynków docelowych Pozycjonowanie oferty
Pytanie 94
W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ MARKETING-MIX NIE WYSTĘPUJE:
Promocja
Cena
Produkt
Placówka
Dystrybucja
Pytanie 95
CALL CENTER JEST:
zapewnia całodobowy dostęp do prowadzonych przez bank rachunków oraz uzyskanie różnych informacji związanych z ofertą ban
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
dodatkowym kanałem sprzedaży
aplikacja mobilna zapewnia całodobowy dostęp do prowadzonych
Pytanie 96
BANKOFON:
umożliwia klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku
automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny
aplikacja mobilna