Strona 2

European BC 2C

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 9
POUFNOść TO:
oznacza przekazanie informacji w sposób, który uniemożliwi przekazanie jej do osób niepowołanych
jednoznaczne i jest stosowane w celu zapewnienia utrzymania tajemnicy
rozumiana jest jako podejmowanie decyzji i ich egzekucja (rządzenie) w sposób jawny
Klient przekazując bankowi informacje o swoim miejscu pracy, zarobkach, relacjach rodzinnych robi to poufnie, to znaczy jest pewny, że podane fakty zostaną zachowane w odpowiedniej tajemnicy i wykorzystane jedynie w celach realizacji konkretnej usługi
Pytanie 10
BANK ZOBOWIąZANY JEST DO ZACHOWANIA TAJEMNICY BANKOWEJ:
FAŁŚZ
PRADWA
Pytanie 11
REKLAMA BANKU MUSI ZAWIERAć:
tylko ogolne informacje
rzetelnie informować klientów o prowadzonej działalności
w tym o możliwościach uzyskania dodatkowych korzyści oraz o kosztach i ryzykach związanych z poszczególnymi oferowanymi usługami, umożliwiając klientowi dokonanie właściwego wyboru
Pytanie 12
JAK POWINIEN POSTaPIc PRACOWNIK BANKU, GDY KLIENT PYTA GO O PRODUKT BANKU KONKURENCYJNEGO:
Pytanie 13
ZASADY POSTęPOWANIA W RELACJACH KLIENT-BANK UNORMOWANE ZOSTAłY:
W Zasadach Odpowiedniej Praktyki Bankowej.
W Zasadach Etyki Praktyki Bankowej.
W kodeks etyki bankowej (zasady dobrej praktyki bankowej)
Pytanie 14
CZY STATUT BANKU OBOWIąZUJE JEGO PRACOWNIKóW W ZAKRESIE ETYCZNEGO POSTęPOWANIA?
NIE
TAK
Pytanie 15
KONFLIKT INTERESóW WYSTęPUJE GDY występuje:
obejmuje każdą sytuację, w której interes (finansowy, ekonomiczny lub inny), banku lub jego pracowników jest sprzeczny z korzyściami klienta lub grupy klientów
wzajemne przenikanie się interesów własnych i służbowych
najczęściej pojawia się, gdy jedna ze stron zaspokaja swoje potrzeby kosztem drugiej strony
wzajemne popieranie się ludzi związanych przynależnością do jakiejś grupy czy pokrewieństwem
zjawisko spowodowane współzawodnictwem o ograniczone zasoby dóbr niesubstytucyjnych
Pytanie 16
KODEKS POSTęPOWANIA ETYCZNEGO ZAWARTY W MISJI FIRMY ADRESOWANY JEST DO:
ZARZĄDU
WSZYSTKICH ZATRUDNIONYCH
KLIENTÓW