Strona 6

Marketing w leśnictwie- Piszczek

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 41
popyt ........................... (Ed<0)dotyczy dóbr substytucyjnych,czyli tanich zamienników droższych produktów.
odwrotnie elastyczny
market -
proporcionalny
nieelastyczny cenowo
Pytanie 42
cenę można obniżyć wówczas gdy popyt jest
odwrotnie elastyczny
elastyczny cenowo
nieelastyczny
Pytanie 43
kupując jednorazowo cały kontener drewna możemy uzyskać dyskonto
nie można dostać
ilościowe niekumulatywne.
jaksosciowe kumulytatywne
ilosciowe kumulatywne
Pytanie 44
....................system dystrybucji tworzą firmy, które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne.
spekrtalny
losowy
konwencjonalny
tradycyjny
Pytanie 45
najczęściej spotykanym rodzajem dystrybucji stosowanym w gospodarstwie leśnym przy sprzedaży produktów jest
dystrybucja bezpośrednia
segmentacyjna
dystrybucja pośrednia
Pytanie 46
podstawowymi celami................... są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
wielkości nakładu
dystrybuanty
promocji
Pytanie 47
w metodzie .................. wielkość budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
wielkosci sprzedaży
procentu zakupu
procentu sprzedaży
Pytanie 48
drewno i PCV wykorzystywane w produkcji stolarki otworowej to dobra
luksusowe
sybstutycyjne
trwałe
komplementarne