Strona 8

Marketing w leśnictwie pi

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 57
działanie to polega na wyróżnieniu maksymalnie jednorodnych grup nabywców
Pytanie 58
działanie to polega na znajdowaniu nowych zastosowań dla produktu
Pytanie 59
jest to przekaz nieodpłatny i zwykle nieosobowy ukazujący się w mediach
Pytanie 60
jest to zbiór zmiennych zależnych od przedsiębiorstwa w obszarach tych podejmuje ono suwerenne decyzje rynkowe które tworzą jego aktywność marketingową na rynku
Pytanie 61
jest zbiorem korzyści dla nabywcy
Pytanie 62
klienci, których dochody wzrosły do 10% zwiększyli zakupy mebli wykonywanych z litego drewna o 25%
Pytanie 63
korzyścią płynącą z tej strategiii jest możliwość szybkiego zwrotu nakładów poniesionych na badania i wdrożenie produkcji nowego bezkonkurencyjnego produktu
Pytanie 64
kupując opakowanie zbiorcze płacimy mniej za jednostkę produktu niż kupując go pojedynczo