Strona 7

Marketing w leśnictwie pi

Pytanie 49
cena w tej strategii jest podstawowym narzędziem konkurencji -
Pytanie 50
cena tego samego produktu jest różna
Pytanie 51
dodanie gratisu w postaci odpadów porębowych do samochodu dłużyc
Pytanie 52
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą samą marką, np wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drzewnego s2ac
Pytanie 53
działanie to obejmuje miedzy innymi : magazynowanie, eksploatowanie towaru i zawieranie transakcji
Pytanie 54
działanie to polega na dodaniu do linii tanich produktów jednego droższego co ma poprawić wizerunek całej linii
Pytanie 55
działanie to polega na osobowym i nieodpłatnym prezentowaniu produktu usługi lub idei
Pytanie 56
działanie to polega na poszukiwaniu nowych zastosowań dla produktu
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp