Strona 4

Marketing w leśnictwie pi

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 25
produkty należące do jednej linii nie mogą.......
Pytanie 26
produkty pełniące podobne funkcje lub sprzedawane przez te same kanały dystrybucyjne tworzą .....
Pytanie 27
produkty zaspokajające podobne potrzeby tworzą.....
Pytanie 28
przedsiębiorstwo, które po dokonaniu segmentacji obsługuje 1-3 segmentów stosuje......
Pytanie 29
.........system dystrybucji tworzą firmy które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne
Pytanie 30
.......................to proces jego podziału na homogeniczne grupy na podstawie takich kryteriów jak: cechy demograficzne czy potrzeby
Pytanie 31
w metodzie.......wielkośc budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
Pytanie 32
w fazie.........cena jest najwyższa, w fazie........... stosujemy dystrybucję róznorodną (intensywną)