Strona 3

Marketing Międzynarodowy

Pytanie 17
Do podstawowych rodzajów badań marketingowych rynków zagranicznych zaliczamy:
badania strukturalne i koniukturalne
badania pierwotne i selektywne
badania ankietowe
badania marki
Pytanie 18
Mikrosegmentacja dotyczy rynku: (wielokrotny wybór)
regionalnego
lokalnego
międzynarodowego
sub-globalnego
globalnego
Pytanie 19
Optymalna charakterystyka zasobów rzeczowych przedsiębiorstwa to:
mobilność logistyczna
niezależność i samowystarczalność
posiadanie struktury homologicznej
nowoczesność i elastyczność
Pytanie 20
Wymiary marketingu partnerskiego wg. C Groonroos'a: (wielokrotny wybór)
strukturalny
taktyczny
strategiczny
funkcjonalny
Pytanie 21
Na czym polega teoria "czarnych łabędzi"?
różnice w podejściu do uwarunkowań kulturowych w badaniach marketingowych
pojawienie się nowych zjawisk, które wywołują ogromny wpływ na otoczenie
segmentacja rynków
dostosowanie firmy do przyszłych warunków rynkowych
Pytanie 22
Jakie są trzy podstawowe zasady koncepcji marketungowej? (chronologicznie)
Pytanie 23
Jakie są poziomy strategii w przedsiębiorstwie? (chronologicznie)
Pytanie 24
Jakie są narzędzia marketingowe służące do implementacji strategii?
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp