Strona 3

Psychologia ekonomiczna - wprowadzenie

Pytanie 17
Czy efekt Giffena może dotyczyć wszystkich konsumentów?
Tak, jest to częsta sytuacja
Nie, żaden paradoks nie dotyczy wszystkich konsumentów
Tak, ale jedynie w sytuacjach kryzysowych (wojna, klęski żywiołowe)
Pytanie 18
Który z wymienionych paradoksów bardziej związany jest z zaspokajaniem potrzeby skierowanej do wewnątrz (np. udowodnieniem sobie, że moja własna sytuacja nie uległa zmianie)?
Efekt szminki
Efekt Giffena
Pytanie 19
Badania, które służą sformułowaniu modelu teoretycznego nazywa się badaniami:
stosowanymi
podstawowymi
Pytanie 20
Badania, które służą znalezieniu rozwiązania konkretnego problemu to:
badania stosowane
badania podstawowe
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp