Strona 11

ZIK2

Pytanie 81
Doświadczenie klienta:
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
a) nie daje się kształtować przez bank
b) jest zmienne w czasie
c) powstaje jedynie w bezpośrednich interakcjach z pracownikami banku
Pytanie 82
Fazy zarządzania klientem banku to:
c) etap akwizycji klientów, etap ewaluacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
b) etap rozpoznania klientów, etap pozyskania klientów, etap indywidualizacji klientów
d) etap ewaluacji klientów, etap segmentacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
Pytanie 83
Program kafeteryjny to mechanizm, który może wchodzić w skład:
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
d) motywowania pobudzającego materialnego
a) motywowania normatywnego
c) motywowania administracyjno-prawnego
Pytanie 84
W które obszary da się wpisać komponenty modelu biznesowego (w uproszczeniu):
d) obszar finansowy
a) obszar dekomponowania wartości (poprawna odpowiedz to obszar kreowania wartości)
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
b) obszar budowania relacji z klientem
Pytanie 85
Wzrost zewnętrzny instytucji kredytowej może odbywać się przez:
a) Inkluzje
b) Outsourcing
d) Alians strategiczny
c) Fuzje
Pytanie 86
Model biznesowy w mBanku (pierwotny):
d) dyskontowy
b) zdyskontowany
a) dyskontowany
c) otwartej architektury
Pytanie 87
System zarządzania jakością z uwzględnieniem metod statystycznych:
d) ISO
c) Six Sigmua
b) EFQM
a) Six Sigma
Pytanie 88
Big Data:
a) zróżnicowane dane
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy
c) tylko dane numeryczne ?
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp