Strona 4

Ekonomia Innowacji i zarządzanie innowacją

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 25
Miernikiem konkurencyjności procesu rozwoju nowego produktu (PRNP) nie jest:
Długość okresu realizacji PRNP i komercjalizacji nowego produktu
Liczba kooperantów uczestniczących w PRNP
Relacja wartość/koszt nowego produktu z punktu widzenia klienta
Próg rentowności PRNP
Pytanie 26
W selekcji idei nowego produktu nie powinni uczestniczyć
Analitycy finansowi
Pracownicy działu zakupów
Żadna odpowiedź nie jest poprawna
Konsumenci
Pytanie 27
Zwiększenie ilościowego progu rentowności może być wynikiem:
Wzrostu ceny zbytu
Obniżki kosztu stałego
Ograniczenia reklamy nowego produktu
Zwiększenia rabatu dla dystrybutorów
Pytanie 28
Strategia kreatywnej imitacji polega na:
Wprowadzeniu innowacji o cechach bardziej atrakcyjnych niż rozwiązania lidera
Kierowaniu nowego produktu na inne (niż lider) rynki geograficzne
Nielegalnym kopiowaniu innowacji (np. produktu) wprowadzonej przez lidera innowacyjnego
Blokującym wprowadzeniu nowego produktu mającym utrudnić penetrację rynku przez lidera