Strona 9

efektywne zarządzanie IT w przedsiębiorstwie

Pytanie 65
Celem działań realizowanych w fazie przekazania usług IT jest:
projektowanie zmienionych usług,
zarządzanie zasobami wymaganymi dla dystrybucji wydań danej usługi,
zarządzanie portfelem usług.
zarządzanie zasobami wymaganymi dla zbudowania wydań danej usługi,
Pytanie 66
Działania w fazie przekazania usług IT kreują wartość dla biznesu poprzez:
projektowanie miar dla usług, procesów i architektur.
realizację zadań i procesów wymaganych dla dostarczania usług użytkownikom biznesowym, zgodnie ze zdefiniowanymi poziomami,
poprawę zgodności z regulacjami i standardami architektonicznymi,
poprawę skuteczności i efektywności wprowadzania zmian i nowych usług z perspektywy klientów,
Pytanie 67
Testowanie to czynność służąca:
zweryfikowaniu, czy element konfiguracji spełnia specyfikację,
zapewnieniu, że nowa lub zmieniona usługa IT zaspokoją potrzeby biznesu,
zagwarantowaniu, że spełnione są wymagania biznesowe, nawet gdy zmieniły się one w stosunku do oryginalnego projektu.
zweryfikowaniu, czy usługa IT spełnia uzgodnione wymagania,
Pytanie 68
Zarządzanie aktywami to proces odpowiadającym za:
utrzymywanie informacji o elementach konfiguracji, niezbędnych do świadczenia usługi IT,
planowanie przenoszenia wydań do środowiska testowego,
ocenę nowej lub zmienionej usługi IT w celu zapewnienia kontroli ryzyka.
śledzenie i raportowanie wartości aktywów przez cały ich cykl życia,
Pytanie 69
Właściciel usługi odpowiada za:
zapewnianie istnienia właściwej dokumentacji, wytycznych i procedur dla procesów oraz tego, iż są one stosowane,
zapewnienie, że usługa spełnia oczekiwania klienta,
alokowanie odpowiedzialności za dostawę usługi do właściwych menedżerów IT.
identyfikację możliwości usprawnień usługi,
Pytanie 70
Celem eksploatacji usług IT jest:
koordynacja oraz realizacja zadań wymaganych dla dostarczania usług użytkownikom biznesowym zgodnie ze zdefiniowanymi poziomami,
projektowanie systemów i narzędzi do zarządzania usługami,
zarządzanie usprawnieniami usług IT.
bieżące, rutynowe zarządzanie technologią wykorzystywaną dla dostarczania i wspierania usług IT,
Pytanie 71
Incydent to:
obniżenie jakości usługi IT.
zmiana stanu, która ma znaczenie dla zarządzania usługą IT,
awaria elementu konfiguracji, która nie wpłynęła jeszcze na usługę,
nieplanowane zakłócenie usługi IT,
Pytanie 72
Podstawowym celem procesu zarządzania problemami jest:
zapobieganie powtarzaniu się incydentów,
przywrócenie użytkownikom usługi IT, w możliwie najkrótszym czasie,
wykonywanie codziennych działań niezbędnych do właściwego zarządzania infrastrukturą IT.
zminimalizowanie wpływu incydentów, których nie da się uniknąć,
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp