Strona 21

Inżynieria produkcji

Pytanie 161
Który z czynników nie skraca cyklu dystrybucji i obsługi klienta
sprawna organizacja sieci serwisowej
sprawnie zorganizowany marketing i system zachęt finansowych
eliminacja nadmiernej liczby magazynów i hurtowni na drodze od producenta do klienta
modernizacja technologiczna i organizacyjna procesów montażu i pakowania
Pytanie 162
Wybierz właściwą kolejność (co zawiera się w czym)
zabieg &rt; operacja &rt;czynność &rt; ruch roboczy
operacja &rt; zabieg &rt; czynność &rt; ruch roboczy
ruch roboczy &rt; zabieg &rt; operacja &rt; czynność
czynność &rt; ruch roboczy &rt; operacja &rt; zabieg
Pytanie 163
Na czym polega grupowanie w procesie produkcji
żadna z powyższych
na łączeniu maszyn o podobnej funkcji w grupy tworząc większe stanowiska
na podziale na grupy/etapy całego cyklu produkcji
na łączeniu w grupy części składowych wyrobów wg ich podobieństwa technologicznego
Pytanie 164
Procesy produkcyjne (podział wg stosowanych technologii) to
żadna z powyższych
wydobywcze, przetwórcze, usługowe, obróbkowe
wydobywcze, obróbkowe, przetwórcze, montażowe i demontażowe, naturalne i biotechnologiczne
montażowe i demontażowe, naturalne i biotechnologiczne, usługowe i handlowe
Pytanie 165
Dlaczego obecnie dąży się do minimalizacji zapasów?
obecny trend jest odwrotny – zwiększa się zapasy celem uniknięcia wahań cen surowców na światowych rynkach
ponieważ, tworzenie jakichkolwiek zapasów w przedsiębiorstwie, jest zbędne
ponieważ zapasy to zamrożony kapitał który nie pracuje, lecz generuje dodatkowe koszty
ponieważ, zapasy nie są obecnie tak potrzebne jak kiedyś – materiały można natychmiast nabyć na rynku
Pytanie 166
Oczekiwanie na części i półfabrykaty kompletujące zawarte są w:
składowaniu
procesach naturalnych
transporcie
kontroli, pomiarach i badaniach
Pytanie 167
Skracanie cyklu wytwarzania jest funkcja kierowników produkcji wszystkich szczebli
trzecioplanowych
nie ma prawidłowej odpowiedzi
drugoplanowych
pierwszoplanowych
Pytanie 168
Organizacja sieci serwisowej polega na tym, aby klient mógł
w okresie gwarancyjnym, w najkrótszym czasie, uzyskać powtórnie sprawny do eksploatacji wyrób
w okresie gwarancyjnym uzyskać z powrotem wyrób niezależnie od czasu trwania gwarancji
w okresie żywotności wyrobu mógł oddać go do serwisu
nie ma prawidłowej odwiedzi
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp