Drewno PCV wykorzystywane w produkcji stolarki otworowej to dobra
Pytanie 3
Drewno opałowe ze względu na czas uzytkowania jest dobrem......, zaś węgiel jest wobec niego dobrem....
Pytanie 4
Drewno wosw i woso to dobra ...... zaś s10igl nabywane przez tartaki jest wobec niego dobrem.....
Pytanie 5
Elementami składowymi marki są.....
Pytanie 6
Faza.....wyróżnia się największym przypływem środków finansowych, nacisk marketingowy położony jest na ........zaś klientami jest.....
Pytanie 7
kanał dystrybucyjny określają dwa parametry :....
Pytanie 8
kombinacja marketingowych zmiennych zależy od przedsiębiorstwa , jest określana jako:....
Pytanie 9
kupując jednorazowo cały kontener drewna możemy uzyskać dyskonto
Pytanie 10
makulatura jest dobrem.....wobec drewna w produkcji papieru.
Pytanie 11
.......może być związana z sezonem sprzedaży, porą doby, formą płatności i rodzajem obsługi.
Pytanie 12
Na rynku drzewnym dominuje dystrybucja
Pytanie 13
Na rynku drzewnym dominuje ........ rodzaj dystrybucji i system.....
Pytanie 14
Nadlesnictwo oferuje wyłącznie drewno sosnowe w 5 asortymentach, posiada ........, zaś jednostka oferująca drewno sosnowe sw, bk, db, w wielu asortymentach ma asortyment.....
Pytanie 15
nadleśnictwo sprzedaje drewno okleinowe dębowe w bardzo wysokiej cenie stosuje ....., zaś sprzedające odpady porębowe i drobnicę stosuje strategię ......
Pytanie 16
najbardziej cenionymi markami są :
Pytanie 17
najczęściej spotykanym rodzajem dystrybucji stosowanym w gospodarstwie leśnym przy sprzedaży produktów jest .....
Pytanie 18
obniżenie ceny jest uzasadnione ekonomicznie gdy popyt jest.....cenowo
Pytanie 19
pilarka i olej do smarowania prowadnicy są dobrami:
Pytanie 20
pilarka i paliwo to dobra
Pytanie 21
podłoga z desek na legarach i podłoga z paneli to dobra....
Pytanie 22
podwyżka ceny jest uzasadniona ekonomicznie, gdy popyt jest...
Pytanie 23
podstawowymi celami ........są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
Pytanie 24
Popyt..............dotyczy dóbr substytucyjnych, czyli tanich zamienników droższych produktów
Pytanie 25
produkty należące do jednej linii nie mogą.......
Pytanie 26
produkty pełniące podobne funkcje lub sprzedawane przez te same kanały dystrybucyjne tworzą .....
Pytanie 27
produkty zaspokajające podobne potrzeby tworzą.....
Pytanie 28
przedsiębiorstwo, które po dokonaniu segmentacji obsługuje 1-3 segmentów stosuje......
Pytanie 29
.........system dystrybucji tworzą firmy które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne
Pytanie 30
.......................to proces jego podziału na homogeniczne grupy na podstawie takich kryteriów jak: cechy demograficzne czy potrzeby
Pytanie 31
w metodzie.......wielkośc budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
Pytanie 32
w fazie.........cena jest najwyższa, w fazie........... stosujemy dystrybucję róznorodną (intensywną)
Pytanie 33
w fazie.....cyklu życiowego mamy doczynienia z produktem ulepszonym
Pytanie 34
w fazie ..... dynamicznie przybywa konkurentów,celem marketingowym jest....... zaś produkt jest ulepszony
Pytanie 35
w fazie ...........nacisk marketingowy jest położony na przyciągnięcie uwagi, zaś w fazie ..........na preferencje marki
Pytanie 36
w fazie schyłku celem strategicznym jest........, produkt jest .........a dystrybucja jest....
Pytanie 37
w fazie schyłku konsumentami są......a ........jest selektywna
Pytanie 38
w fazie wprowadzania stosujemy......dystrybucję, ..... jest nieistotny, zaś ......jest rozwój rynku
Pytanie 39
w fazie wzrostu cena......wolumen sprzedaży ....., a produkt jest......
Pytanie 40
w ramach działań marketingowych zwiększa się popyt i zadowolenie nabywców przez .............., wymianę i fizyczne przekazywanie tych dóbr i usług
Pytanie 41
w strategii market minus zagrożeniem jest...............
Pytanie 42
w tej fazie produkt jest podstawowy, promocja jest......dystrybucja.......zaś klientami są.....
Pytanie 43
wobec produktów w fazie schyłku stosujemy ..........promocję, zaś celem strategicznym w fazie wprowadzania jest .........
Pytanie 44
zmiana opakowania i różnicowanie jego wielkości to działania zaliczane do..............
Pytanie 45
wobec surowca drzewnego oferowanego przez pgl lp jest stosowana strategia......., zaś względem medalowej zwierzyny stosuje się strategię.....
Pytanie 46
aktywizator nakłania klienta do zakupu oferowanego produktu -
Pytanie 47
cena drewna s2b bk w rdlp krakow wynosi 200 pln............bla bla...
Pytanie 48
cena jabłek w delikatesach wynosi 3,5zl a na targu 1,75
Pytanie 49
cena w tej strategii jest podstawowym narzędziem konkurencji -
Pytanie 50
cena tego samego produktu jest różna
Pytanie 51
dodanie gratisu w postaci odpadów porębowych do samochodu dłużyc
Pytanie 52
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą samą marką, np wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drzewnego s2ac
Pytanie 53
działanie to obejmuje miedzy innymi : magazynowanie, eksploatowanie towaru i zawieranie transakcji
Pytanie 54
działanie to polega na dodaniu do linii tanich produktów jednego droższego co ma poprawić wizerunek całej linii
Pytanie 55
działanie to polega na osobowym i nieodpłatnym prezentowaniu produktu usługi lub idei
Pytanie 56
działanie to polega na poszukiwaniu nowych zastosowań dla produktu
Pytanie 57
działanie to polega na wyróżnieniu maksymalnie jednorodnych grup nabywców
Pytanie 58
działanie to polega na znajdowaniu nowych zastosowań dla produktu
Pytanie 59
jest to przekaz nieodpłatny i zwykle nieosobowy ukazujący się w mediach
Pytanie 60
jest to zbiór zmiennych zależnych od przedsiębiorstwa w obszarach tych podejmuje ono suwerenne decyzje rynkowe które tworzą jego aktywność marketingową na rynku
Pytanie 61
jest zbiorem korzyści dla nabywcy
Pytanie 62
klienci, których dochody wzrosły do 10% zwiększyli zakupy mebli wykonywanych z litego drewna o 25%
Pytanie 63
korzyścią płynącą z tej strategiii jest możliwość szybkiego zwrotu nakładów poniesionych na badania i wdrożenie produkcji nowego bezkonkurencyjnego produktu
Pytanie 64
kupując opakowanie zbiorcze płacimy mniej za jednostkę produktu niż kupując go pojedynczo
Pytanie 65
metoda ta polega na finansowaniu kampanii promocyjnej aż do osiągnięcia postawionego celu
Pytanie 66
nadleśnictwo pozwala klientowi wybrać w drzewostanie intersujące go drzewa a następnie pozyskuje je i sprzedaje
Pytanie 67
obniżenie ceny drewna opałowego o 5% powoduje wzrost jego sprzedaży o 12%
Pytanie 68
producent oferuje na rynku : mydło dla skóry suchej , wrażliwej przetłuszczającej się
Pytanie 69
redukcja ceny dla dystrybutora w zamian za finansowanie kampanii promocyjnej
Pytanie 70
są to produkty zaspokajające te same potrzeby np pasta do zębów wybielająca z fluorem czy przeciw paradontozie
Pytanie 71
uzyskujemy obniżkę ceny jeśli w ciągu kwartału sumaryczna wartość zakupów przekroczy 250000pln
Pytanie 72
w strategii tej oferujemy niezróżnicowane produkty lub usługi dla całego rynku
Pytanie 73
w systemie tym pośrednik zobowiązuje się przez okres kilku lub więcej lat dystrybuowac produkty wytwórcy w zamian min za prawo do uzywania jego znaku towarowego
Pytanie 74
w tej strategii cena jest podstawowym narzędziem konkurencji
Pytanie 75
w tej strategii wszystkie produkty są identyczne i nie uwzględniają specyficznych oczekiwań i preferencji klientów
Pytanie 76
zagrożeniem tej strategii jest zbyt mała wrażliwość cenowa klientów