Pytania i odpowiedzi

Marketing w leśnictwie- Piszczek

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. Marketing semestr 7
Ilość pytań: 70 Rozwiązywany: 3991 razy
Pytanie 1
drewno S2a Md i S2a So to dobra
substytucyjne
Pytanie 2
łańcuch do pilarki oraz ostrzałka do łańcucha to dobra
komplementarne
Pytanie 3
w fazie .........produkt jest podstawowy, a w fazie ............stosujemy dystrybucję intensywną
wprowadzania, intensywną
Pytanie 4
na rynku drewna okrągłego dominuje dystrybucja
bezpośrednia
Pytanie 5
w strategii ..............oferujemy zróżnicowane produkty dla całego rynku
dyfernecjacji
Pytanie 6
produkty z jednej linii nie mogą ze sobą
konkurowac
Pytanie 7
drewno opałowe ze względu na czas użytkowania jest dobrem
nietrwałym
Pytanie 8
kanał dystrybucyjny ulega .............wówczas koszty dystrybucji i ceny oferowanych dóbr wzrastają.
wydłużeniu
Pytanie 9
węgiel jest wobec niego (drewna )dobrem
sybstytucyjnym
Pytanie 10
wobec surowca drzewnego oferowanego przez PGL LP jest stosowana strategia
segmentacji,
Pytanie 11
medalowej zwierzyny stosuje się strategię
specjalną
Pytanie 12
Wobec produktów w fazie schyłku stosujemy selektywna promocję, zaś celem strategicznym w fazie wprowadzania jest
rozwój, budowanie rynku
Pytanie 13
nadleśnictwo oferuje wyłącznie drewno sosnowe w 5 asortymentach, posiada
wąski, płytki
Pytanie 14
ednostka oferująca drewno sosnowe, św, Bk, Db, w wielu asortymentach ma asortyment
szeroki , głęboki
Pytanie 15
Na rynku drzewnym dominuje rodzaj dystrybucji
bezpośredni
Pytanie 16
nadleśnictwo sprzedaje drewno okleinowe dębowe w bardzo wysokiej cenie stosuje
strategię skimming
Pytanie 17
zaś sprzedające odpady porębowe i drobnicę stosuję strategię
market minus
Pytanie 18
W fazie wzrostu cena
spada
Pytanie 19
W fazie wzrostu cena , wolumen sprzedaży
szybko wzrasta
Pytanie 20
W fazie wprowadzania stosujemy dystrybucję
róznorodną