Pytania i odpowiedzi

Marketing Międzynarodowy

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. klkl
Ilość pytań: 34 Rozwiązywany: 4067 razy
Pytanie 21
Na czym polega teoria "czarnych łabędzi"?
pojawienie się nowych zjawisk, które wywołują ogromny wpływ na otoczenie
Pytanie 22
Jakie są trzy podstawowe zasady koncepcji marketungowej? (chronologicznie)
Pytanie 23
Jakie są poziomy strategii w przedsiębiorstwie? (chronologicznie)
Pytanie 24
Jakie są narzędzia marketingowe służące do implementacji strategii?
Pytanie 25
Co oznacza skrót BERI?
raporty, które badaną stan rozwoju biznesu w danym kraju głównie pod kątem zagrożeń
Pytanie 26
Zadaniem SIM (System Informacji Marketingowej) jest:
zapewnienie dopływu trafnych informacji ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych
Pytanie 27
Jakie są odmiany eksportowych form wejścia na rynki zagraniczne? (wielokrotny wybór)
Pośredni
Bezpośredni
Kooperacyjny
Pytanie 28
T. Levitt jest twórcą jednej z koncepcji marketingu międzynarodowego - jakiej?
Dychotomicznej
Pytanie 29
Najważniejsze cechy licencjonowania jako strategii wejścia na rynki zagraniczne to:
Relatywnie niskie ryzyko i duży zasięg terytorialny
Pytanie 30
Najważniejsze możliwości kontroli powinny występować w przypadku:
eksportu
Pytanie 31
Efekt CEO oznacza:
nie ma takiego pojęcia
Pytanie 32
do zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie międzynarodowym można wykorzystać:
Badanie dystansu psychicznego
Pytanie 33
Kluczowym czynnikiem sukcesu strategii BMW na rynku amerykańskim w latach 80-tych XX w. było:
rozszerzenie segmentu docelowego
Pytanie 34
Zazwyczaj największa niezależność strategiczna występuje w przypadku filii zagranicznej określonej jako:
replika