Nauka

Psychologia reklamy

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Pytanie 9
Reklama tworząca nawyk zgodnie z modelem FCB dotyczy takich produktów jak
samochodów,domów,usług finansowych
papierosów,słodyczy, napojów chłodzących
biżuteri,kosmetyków,modnej odzieży
artykułów żywnościowych,benzyny
Pytanie 10
Jednostronne ,upraszczające wyobrażenie o jakiejś zbiorowości to
ideologia
tożsamość grupowa
stereotyp
typ idealny
Pytanie 11
Przypisywanie identycznych cech wszystkim osobom należącym do danej grupy bez uwzglenienia istniejących rzeczywistych różnic między członkami tej grupy
uprzedzenie
atrybucja
dyskryminacja
stereotyp
Pytanie 12
Trwała ocena,pozytywna lub negatywna wobec różnego rodzaju obiektów to
perswazja
opinia
przekonania
postawa
Pytanie 13
Efekt który służy do zwiększenia szansy na zwrócenie uwagi to
efekt halo
efekt pierszeństwa
efekt zwiększonej ekspozycji
efekt autoryteu
Pytanie 14
Reguła,która określa ustawienie S w nagłówkach w prasowym komunikacie reklamowym
reguła czytania w lini prostej
reguła równowagi
reguła rzutu okiem
reguła czytania od lewej do prawej
Pytanie 15
Zjawisko polegające na przeniesieniu emocji z jednego elementu przekazu na inne znajdujące się w tym przekazie reklamowym to inaczej
efekt pierszeństwa
efekt lustra
efekt halo
efekt autorytetu
Pytanie 16
Zwrócenie uwagi,zainteresowania,wzbudzenie pożądania,pobudzenia do działania to podstawowe etapy modelu
AIDA
FCB
DIPADA
DAGMAR
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp