Nauka

Psychologia reklamy

Wyświetlane są wszystkie pytania.
Przejdź na Memorizer+
W trybie nauki zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp
Pytanie 1
Stopień zaangażowania w zakup i rodzaj motywacji zakupu danego produktu,to podstawowe czynniki brane pod uwagę w przypadku następującego modelu
DAGMAR
ELM
FCB
AIDA
Pytanie 2
Zachęcenie do zakupu produktu przez bohatera to następująca technika prezentacji
scenka rodzajowa
rekomendacja
demonstracja
styl życia
Pytanie 3
Uwaga to :
ukierunkowanie narządów zmysłow w ściśle określonym kierunku i selekcja informacji
sposób tworzenia nastroju w reklamie
sposób wypunktowania bądź podkreśłenia danej czynnośći w reklamie
środek perswazji podkreślający przejście z jednego ujęcia w drugie
Pytanie 4
Efekt reklamowy,który służy zwiększeniu szansy na zapiętanie przesłania reklamowego to :
efekt pierszeństwa
efekt świeżości
efekt zwiększonej ekspozycji
efekt pasikonika
Pytanie 5
Które z poniższych stwierdzeń nie jest przejawem stereotypu
niemiecka precyzja wykonania
stworzone dla dynamicznych brunetek
mama zawsze w niedzielę piecze ciasto
hiszpański temperament nowego modelu samochodu
Pytanie 6
Umiejętność czy sposób oddziaływania nadawcy na postawy lub zachowania odbiorcy to "
technika perswazji
technika dystrakcji
technika manipulacji
technika nadawania
Pytanie 7
W Polsce obowiązuje :
możliwość reklamy piwa z pewnymi ograniczeniami
nieograniczona możliwość reklamy piwa w prasie,telewizji,radiu i internecie
całkowity zakaz reklamy piwa w internecie
możliwość reklamy piwa w telewizji po 19:00
Pytanie 8
Proces tworzenia obrazowej reprezentacji kilku cech bodźca
selekcja
spostrzeganie
percepcja
wrażenie